راهنمای خرید اینترنتی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خوراکی های بومی محلی, صبحانه محلی, عسل محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/صبحانه محلی/عسل محلی/

 

نقد و بررسی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم در برند عسل محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کنار نام درختی است به ارتفاع ۸ تا ۱۰ متر با برگ هایی قلبی شکل و کشیده کخ میوه آن نیز خوراکی است. عسل کنار محصول جمع آوری شهد گلهای این درخت که اکثرا در مناطق جنوبی ایران دیده می شود می باشد.
عشل کنار (عسل سدر نیز نامیده می شود )یکی از مقوی ترین عسل های تولیدی در جنوب ایران است .عسل کنار بیشتر به خاطر تقویت قوای جنسی معروف شده است.
همچنین از برگ سائیده درخت کنار از قدیم به‌عنوان ماده پاک کننده موی سر و بدن استفاده می شده است و هنوز هم در برخی مناطق روستایی استفاده از آن کاربرد دارد.
در طب سنتی گفته شده عسل کنار تاثیر بسیار زیادی روی درمان زخم های دستگاه گوارش به‌ویژه روده و معده دارد.بعلاوه مصرف این نوع از عسل می تواند مقاومت و کارایی دستگاه گوارش را افزایش داده و عملکرد این اندام ها در بدن را بهبود دهد.
شما می توانید با قرار دادن این عسل کهربایی رنگ در برنامه غذایی روزانه خودتان علاوه بر همه خواص از خاصیت کاهش کلسترول آن استفاده و سود ببرید.
برخی از خواص عسل کنار ناتس کالا:
تقویت کننده قوای جنسی – تقویت مغز و اعصاب – تقویت حافظه – انرژی زا و نشاط آور – تقویت کننده و بهبود ضعف بدن – پیشگیری و درمان سرطان – بهبود گرفتگی عروق – برطرف کننده انگل و کرم روده و معده – بهبود کمر درد – بهبود و درمان کم خونی و …..
در تهیه این محصول زنبورها تغذیه مصنوعی نشده اند و این محصول مستقیم از زنبوردار حرفه ای در جنوب کشور تهیه و بسته بندی گردیده است.
بسته بندی این کالا در ظروف شفاف جدید درب کانتینری است که می توانید پس از مصرف عسل در خانه از ظرف آنها برای نگهداری مواد غذایی مجدد استفاده نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTX-1300

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم

تصاویر برای عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه  عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا - 1000 گرم

برچسب های لازم برای عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم |
خرید اینترنتی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عسل طبیعی کنار کرنلو ناتس کالا – ۱۰۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول