راهنمای خرید اینترنتی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی, کلمن و فلاسک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/کلمن و فلاسک/

 

نقد و بررسی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر در برند کلمن و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درایران از سالهای بسیار دور این برند را بنام ۷۷۷ نشان می شناسند ویکی از معتبرترین مارک فلاسک در ایران و جهان می باشد. فلاسک ۳ لیتری ۷۷۷مدل کلاغی تمام استیل که یکی ازبهترین محصولات کمپانی ۷۷۷ می باشد که با طراحی کلاسیک و جذاب، مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفته است. از آن جا که کمپانی ۷۷۷، محصولات فلاسک چای را به صورت تخصصی از سال ۱۹۵۴. م فعالیت خود را آغاز نموده است را جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت محصولات خود تلاش کرده تا بهترین فلاسک ها را در سطح بین المللی تولید کند ، تمرکز و هدف اصلی خود را در راستای افزایش طول عمر آن ها قرار داد. به طوری که این محصولات در ایران از ۵۰ سال پیش در بین مردم ایران رواج داشت و این محصول را به نام خرگوش نشان می شناختند . کیفیت ماندگاری بالای مایعات گرم در این مدل فلاسک SF18 حداقل به ۱۸ ساعت و مایعات سرد را تا حداقل ۱۴ساعت نگهداری میکند .در قسمت پایین این مدل فلاسک برای جلوگیری ضربه و اتصال دسته قسمتی طراحی شده که مانع از این موارد باشد. در هنگام رفتن به ساحل، سفرهای طبیعتگردی، کوهنوردی و کمپینگ، پس از گردش و پیاده روی طولانی مدت، استراحت و میل کردن نوشیدنی مورد علاقه تان می تواند تشنگی تان را بر طرف کرده و باعث رفع خستگی تان شود تا ادامه روز را با انرژی بیشتری سپری کنید. در این صورت به همراه داشتن فلاسک ۳ لیتری ۷۷۷ می تواند گزینه ای ایده آل برای نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و سرد در سفرهای شما باشد تا از نوشیدن یک فنجان چای داغ، قهوه و یا یک لیوان آبمیوه خنک لذت ببرید. این محصول از جنس فولاد بسیار با دوام و دارای ظرفیتی برابر با ۳ لیتر می باشد. بدنه فولاد ضد زنگ با روکش استیل (فناوری ژاپنی ) توانسته مشکلات تمیز کردن و رنگ گرفتن داخل فلاسک های استیل را حل کند نوشیدنی ها را برای ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد دهانه کاملاً گشاد و فضای داخلی استیلکه به راحتی تمیز می شود دسته نانو این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و زنگ زدگی داشته که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت ها از آن استفاده نمایید. دیواره این محصول مجهز به عایق دو جداره با لایه میانی خلاء که از قابلیت حفظ دما در مدت زمان طولانی برخوردار است

  راهنمای خرید اینترنتی کابل افزایش طول USB کوردینا مدل CCU4218

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر


ویژگی و مشخصات فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر

تصاویر برای فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک ناویا مدل 777 ظرفیت 3 لیتر

برچسب های لازم برای فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر |
خرید اینترنتی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر |
مشخصات و قیمت فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک ناویا مدل ۷۷۷ ظرفیت ۳ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول