راهنمای خرید اینترنتی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, قمقمه و فلاسک, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/قمقمه و فلاسک/

 

نقد و بررسی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر در برند قمقمه و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
حتما شما هم مانند همه‌ی ایرانی‌ها به سفر و گردش آخر هفته، علاقه‌ی زیادی دارید. در این زمان وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنید تا امکانات لازم این تفریح را در اختیار داشته باشید. در این مسیر حتما پیش می‌آید که تشنه شوید یا احتیاج داشته باشید که چای گرم بنوشید؛ اما برای جوشاندن آب و دم‌کردن چای زمان کافی ندارید. می‌توانید آب جوش خود را داخل وسیله‌ای بریزید که حرارت آن را به مدت طولانی نگه‌دارد. یکی از وسایلی که در این مسیر شما را همراهی می‌کند، فلاسک است. فلاسک وسیله‌ای است که می‌توانید در آن، آب جوش یا آب خنک بریزید تا آن را به مدت طولانی گرم یا خنک نگه‌دارد. فلاسک مدل «Kingstone» از تولیدات شرکت «هنری» با حجم ۱.۸ لیتر است. وقتی این فلاسک با آب پر شود، وزن آن به حدود ۲۸۸۸ گرم می‌رسد. سری فلاسک‌ها با یکدیگر متفاوت بوده؛ به طوری که در بعضی به صورت دکمه‌ای و در بعضی دیگر پیچی است. در این محصول نوع استفاده به صورت پیچی فشاری است. گنجایش این فلاسک ۱.۸ لیتر است که برای یک فلاسک چهارنفره، حجم بسیار مفیدی به‌شمار می‌رود. جنس بدنه در این کالا بسیار مهم بوده که به صورت استیل ضدزنگ است. تمامی فلاسک‌ها دارای عایق‌هایی هستند و این محصول نیز عایقی به صورت استیل دوجداره پرشده با گاز دارد. اگر بخواهیم به خصوصیات ظاهری این فلاسک اشاره کنیم، دارای بدنه‌ی استیل ضدزنگ با سری عایق پلاستیکی، یک لیوان و یک بند حمل رودوشی و یک دستگیره‌ی حمل است. در کل این وسیله آن‌قدر مفید است که برای استفاده در منزل، محل کار و سفر مناسب باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی چوب بیسبال مدل ماروسی کد b

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر


ویژگی و مشخصات فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر

تصاویر برای فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت 1.8 لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت 1.8 لیتر

برچسب های لازم برای فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر |
خرید اینترنتی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر |
مشخصات و قیمت فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک هنری سری Kingstone ظرفیت ۱.۸ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول