راهنمای خرید اینترنتی فوم رولر مدل original

راهنمای  خرید اینترنتی فوم رولر مدل originalدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فوم رولر مدل original توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی فوم رولر مدل original

محصول مورد نظر شما یعنی فوم رولر مدل original در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فوم رولر که یکی از ابزارهای تمرینی ورزشکاران، مربیان و درمانگران حرفه‌ای است. کسانی که سخت تمرین می کنند و با کوفتگی و بدن درد بعد از آن دست و پنجه نرم کرده اند، اهمیت ریکاوری و ماساژ بعد از ورزش را بهتر از دیگران می دانند. یکی از ابزارهای ریکاوری که امروزه در دنیای ورزش بسیار جا باز کرده، فوم رولر است. این ابزار فوق العاده مفید، در حیطه توانبخشی ، حرکت درمانی و حرکات اصلاحی وارد شده و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است. راز محبوبیت این ابزار، سادگی، اثربخش بودن و در دسترس بودن همیشگی آن است.
حتماً درباره اهمیت ماساژ در ریکاوری بعد از ورزش و تسکین دردهای عضلانی شنیده اید. تاثیر ماساژ فوق العاده است. اما متاسفانه نمی توانیم همیشه و همه جا یک ماساژور در اختیار داشته باشیم. اما آیا روشی است که به وسیله آن بتوانیم خودمان را ماساژ دهیم؟
بله. نام این روش SMR است. در روش SMR فرد با استفاده از فشار یک ابزار خارجی خود را ماساژ می دهد. یکی از بهترین ابزارهای برای ماساژ شخصی، فوم رولر است.
فوم رولر Foam Roller چیزی جز یک غلتک استوانه ای ساده نیست که می توانید با آن با استفاده از وزن بدن و حرکات کنترل شده، خود را ماساژ دهید. از جمله مزایای استفاده از فوم رولر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
● کاهش بدن درد و کوفتگی های عضلانی (DOMS)
● بهبود انعطاف پذیری و افزایش دامنه حرکتی
● کاهش علائم فیبرومالاژیا
● کاهش علائم کمر درد و دیگر دردهای مزمن
● کاهش تنش عضلانی و ریلکس شدن بدن
فوم رولرها بر اساس درجه سختی به سه درجه نرم ، معمولی و سخت تقسیم بندی می شوند. میزان سختی و سفتی فوم رولر، عمقی تر بودن ماساژ را تعیین می کند. اگر هدف شما ریکاوری عمیق است، بهتر است از مدل سخت استفاده کنید. همچنین فوم رولرهای سخت از لحاظ دوام بهتر هستند. فوم رولر های نرم زودتر دفرمه و خراب می شوند. به همین دلایل فوم رولر کمون از چوب مرغوب راش با سطوحی کاملا صیقلی و نرم ساخته شده و رنگ بلژیکی مونوکوت استفاده شده در آن مقاوم در برابر سایش، حرارت و رطوبت است.

  راهنمای خرید اینترنتی گلدان دکوری مدل بامبو مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فوم رولر مدل original


ویژگی و مشخصات فوم رولر مدل original

تصاویر برای فوم رولر مدل original

برچسب های لازم برای فوم رولر مدل original

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فوم رولر مدل original |
خرید اینترنتی فوم رولر مدل original |
مشخصات و قیمت فوم رولر مدل original |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فوم رولر مدل original رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول