راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, زیبایی و سلامت, سلامت محیط, فیلتر تصفیه کننده آب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/سلامت محیط/فیلتر تصفیه کننده آب/

 

نقد و بررسی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی در برند فیلتر تصفیه کننده آب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کمپانی اکواجوی بر خلاف بیشتر دستگاهای رایج در بازار برای برخی از مدلهای دستگاههای تصفیه آب خود ، برای ۳ فیلتر ابتدایی ، از فیلترهای اینلاین in-line یا فیلتر های خطی استفاده می نماید (همچون فیلترهای ۵ و ۶ در دستگاههای معمولی) . یکی از بهترین و مرغوب ترین فیلترهای موجود در بازار برای این دسته از دستگاهها ، فیلترهای با کیفیت شرکت آکواجوی میباشد که ساخت تایوان و البته تحت لیسانس آکواجوی می باشد . فیلترهای این لاین زیادی در بازار موجود است که برخی از آنها از کیفیت پایینی برخوردارند و استفاده از آنها توصیه نمی شود . این ۳ فیلتر قابلیت نصب بر روی انواع دستگاههای اکواجوی همچون لیلیوم ، ساکورا ، تولیپ و لوتوس LOTUS ,TULIP ,SAKURA ,LILIUM و … را دارد و همچنین برای دستگاههای با برند دیگر ( همچون ایزی ول easywell و … ) که از فیلترهای in-line استفاده میکنند نیز میتوان استفاده نمود . حداکثر زمان استفاده از پک فیلتر اینلاین آکواجوی ، ۶ ماه می باشد و شما حتما باید در پایان این زمان ، اقدام به تعویض این فیلترها کنید . در این پک که برای پیش فیلتر استفاده میشود از ۳ عدد فیلتر استفاده شده است ، مرحله اول یک عدد فیلتر الیافی با دقت ۵ میکرون ( ۵Micron Sediment ) ، مرحله دوم فیلتر کربن دانه ای برای حذف کلر و بهبود طعم و بوی آب ( Granular Activated Carbon ) ، در مرحله سوم از فیلتر الیافی با دقت ۱ میکرون ( ۱Micron Sediment ) . در زمان نصب این فیلتر ها بر روی هر دستگاه تصفیه آب سعی کنید قبل از قرار دادن در مدار دستگاه ، فیلتر شماره دوم یا کربن فعال را Granular Activated Carbon مورد شستشو قرار دهید زیرا در هنگام اولین استفاده ، مقداری آب سیاه از فیلتر خارج خواهد شد . این فیلترها برای نصب به هیچ اتصالاتی نیاز ندارند و کافی است که فقط لوله آب را به آن وارد کنید که تمام دستگاه های تصفیه آب آکواجوی اینلاین به اینگونه هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی طرح کهکشانی کد 004

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی


ویژگی و مشخصات فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی

تصاویر برای فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته 3 عددی

برچسب های لازم برای فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی |
خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی |
مشخصات و قیمت فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکواجوی مدل LP_INLINE بسته ۳ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول