راهنمای خرید اینترنتی فیلم مستند رو در رو با یونگ

راهنمای  خرید اینترنتی فیلم مستند رو در رو با یونگدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلم مستند رو در رو با یونگ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

فیلم, کتاب، لوازم تحریر و هنر, مستند | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/فیلم/مستند/

 

نقد و بررسی فیلم مستند رو در رو با یونگ

محصول مورد نظر شما یعنی فیلم مستند رو در رو با یونگ در برند مستند می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
(بیوگرافی گوستاو یونگ) معرفی کارل گوستاو یونگ زاده‌ی ۱۸۷۵ و درگذشته‌ی ۱۹۶۱است. او روانپزشک و متفکر سوئیسی که به‌خاطر فعالیت‌هایش در روانشناسی و ارائهٔ نظریاتش تحت عنوان روان‌شناسی تحلیلی معروف شد. یونگ را در کنار زیگموند فروید از پایه‌گذاران دانش نوین روانکاوی قلمداد می‌کنند به تعبیر «فریدا فوردهام» پژوهشگر آثار یونگ: «هرچه فروید ناگفته گذاشته، یونگ تکمیل کرده‌است». اما فروید در مقاله توضیحات، کاربردها و راهکارها، ۱۹۳۳، می گوید: “این تقریباً ویژگی جهان‌شمول این «جنبش‌های جدایی طلبانه» است که هر یک جزیی از گنجینه موضوعات روانکاوی را بر می‌دارد و خود را بر اساس این قاپیدن مستقل می‌کند”. نگرش یونگ و همچنین فروید از پیشگامان عرصه‌ای کشف نشده بودند و اندیشه‌هایشان در گذر زمان دستخوش دگرگونی و تحول شده‌است. در نتیجه نوشته‌های آنان اغلب حاوی مفاهیمی شکل نیافته، رهاشده و حتی متناقض است به نحوی که برای تشریح اندیشه‌های این دو باید تا حدودی دقت و مراقبت به خرج داد. یونگ زندگی حقیقی را گسترش آگاهی می‌داند نه جریان زندگی در خود. او می‌گوید که شخصیتی وحدت یافته به احساس و دریافت زندگی می‌رسد و انسان صرفاً پدیده‌ای با حنبه‌های گوناگون نیست. او «شدن» را همراه با رنج می‌داند. از نظر یونگ فرصت مناسب برای توسعه شخصیت انسان کافی نیست. او رشد بشر را از منابع درونی می‌داند و کسب را که درونا فقیر است دارای رشد شخصیتی ناشی از بیرون وجودش می‌داند. معروف‌ترین اثر «انسان و سمبول‌هایش» یک از معروفترین کتاب‌های یونگ است که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌است. یونگ در این کتاب بر مطالعه و بررسی شخصیت انسان‌ها در غالب فرهنگ آن‌ها پرداخته‌است. او با موشکافی ذهن انسان و ناخودآگاه جمعی و فردی بشر و همچنین کهن‌الگوها و خاطرات و تجربیات گذشته بشر، نتایج مفیدی برای بشر و علم روانشناسی بدست آورده‌است. او همچنین در آثار خود به آنیما و آنیموس اشاره می‌کند که در بخش ناهشیار ذهن افراد نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. بر اساس گفته‌های یونگ آنیما در ضمیر ناهشیار مرد به صورت یکی شخصیت درونی زنانه جلوه‌گر می‌شود و آنیموس در ضمیر ناهشیار زن به صورت یکی شخصیت درونی مردانه پدیدار می‌شود. درباره‌ی فیلم در این فیلم شما با دوره‌ کودکی و ارتباط او با پدر و مادرش، چگونگی علاقه‌مند شدن او به روانشناسی، آشنایی و روابط و اختلاف نظرهای او با فروید، تیپ شخصیتی‌اش، بزرگترین معضل انسان معاصر از نگاه او، دیدگاه او نسبت به خداوند و نهایتا دیدگاه او نسبت به موضوع مرگ و کهنسالی آشنا می‌شوید.

  راهنمای خرید اینترنتی فرش دستباف چهارونیم متری طرح سیمرغ مدل AA

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم مستند رو در رو با یونگ


ویژگی و مشخصات فیلم مستند رو در رو با یونگ

تصاویر برای فیلم مستند رو در رو با یونگ

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم مستند رو در رو با یونگ

برچسب های لازم برای فیلم مستند رو در رو با یونگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم مستند رو در رو با یونگ |
خرید اینترنتی فیلم مستند رو در رو با یونگ |
مشخصات و قیمت فیلم مستند رو در رو با یونگ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلم مستند رو در رو با یونگ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول