راهنمای خرید اینترنتی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو

راهنمای  خرید اینترنتی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرودیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو

محصول مورد نظر شما یعنی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
محصول ۴D PRO® ReAction Trainer توسط پروفسور همایون غروی، فیزیولوژیست و مربی بدنسازی مشهور بین الملی در آکادمی علوم پزشکی آلمان برای تمرینات سطح بالای توانبخشی ایده پردازی شد. او با گسترش دادن بندهای TRX و تمرینات تعلیقی با ایجاد دستگاهی که تمام عضلات فرد مصدوم را به صورت پویا فعال نماید تا پاسخگوی خواسته های ورزشی و لایف استایل او شود، ایده این وسیله ورزشی پرکاربرد را ارائه داد. فور دی پرو در واقع یک رشته ورزشی مجزا محسوب می شود که امروزه توسط ورزشکاران حرفه ای نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
با ۴D PRO عضلات سریع تر و مستقل از یکدیگر حرکت کرده و تمرینات در عین ساده و راحت تر بودن، موثرتر و سرگرم کننده تر قابل اجرا هستند. این محصول یک کش تی آرایکس پیشرفته است که تمرینات تعلیقی گسترده ای را به ورزشکار ارائه می دهد. با انجام ورزش توسط کش معلق فور دی پرو کلیه تمرینات بالاتنه و پایین تنه به صورت همزمان قابل انجام بوده و هسته بدن نیز درگیر می شود. همچنین برای استفاده در برنامه های تمرینی توانبخشی حرکتی و درمانی مفاصل آسیب دیده نیز بسیار کاربردی است.
مزیت ویژه این کش نسبت به بندهای TRX افزایش انعطاف پذیری بیشتر عضلات و فعال کردن ماهیچه ها به طور مداوم و پیوسته و نیز کاهش فشار بر روی مفاصل است. پس با کمک این وسیله کاربردی کلیه عضلات بدن را به چالش بکشید، توده های عضلانی ایجاد کنید و بدن را در بهترین شرایط تناسب اندام قرار دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی پر یدک دارت وین مائو مدل Alpha prism.MVG بسته 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو


ویژگی و مشخصات لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو

تصاویر برای لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو

برچسب های لازم برای لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو |
خرید اینترنتی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو |
مشخصات و قیمت لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوازم تناسب اندام تی آر ایکس مدل D4 پرو رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول