راهنمای خرید اینترنتی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

راهنمای  خرید اینترنتی لوگو خودرو مدل نوری Badge Lightدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سایر لوازم خودرو, لوازم جانبی خودرو, وسایل نقلیه و لوازم یدکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/وسایل نقلیه و لوازم یدکی/خودرو/لوازم جانبی خودرو/سایر لوازم خودرو/

 

نقد و بررسی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

محصول مورد نظر شما یعنی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light در برند سایر لوازم خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لوگو نوری خودرو نیسان مدل نوری Badge Light دقیقا از نظر مدل دقیقا مشابه لوگوی اصلی و فابریک خوردو بوده و تفاوت آن در قسمت داخلی لوگو بوده که در محصول ۳D آبکاری خاص آن باعث ایجاد جذابیت بسیار بیشتری در هنگام خاموش بودن نسبت به لوگوی اصلی خودرو است. لوگو خودرو نیسان مدل نوری Badge Light دقیقا در همان ابعاد ،سایز و قالب طراحی شده است. این لوگو را می توان بوسیله سیم آن براحتی به چراغ های کوچک جلوی خودرو متصل کرد و در هنگام شب با روشن کردن چراغ ها ، لوگو هم به زیبایی روشن می شود و یا به چراغ های ترمز اتصال داد تا با هربار ترمز کردن ، لوگو هم روشن شده و جذابیت بیشتری را ایجاد کند.میزان جریان و ولتاژ این لوگو کاملا استاندارد بوده و هیچ تداخل و آسیبی به سیستم برق خودرو وارد نمی کند.هنگام روشن شدن ،بدلیل نوع طراحی خاص این محصول، زیبایی خیره کننده ای را ایجاد کرده و کاملا ۳ بعدی به نظر می رسد.
آبکاری انجام شده روی این محصول بسیار با کیفیت و براق است .
در قسمت پشت محصول چسب دوطرفه مخصوص بسیار محکمی چسبانده شده که با باز کردن لوگوی اصلی خودرو براحتی می توانید لوگوی نوری را به جای آن بچسبانید.
لوگو نوری خودرو نیسان مدل نوری Badge Light یک انتخاب جذاب برای زیبایی، تمایز و خاص شدن خودروی شماست.

  راهنمای خرید اینترنتی لنس و تفنگی مدل کوتاه 24 سانتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوگو خودرو مدل نوری Badge Light


ویژگی و مشخصات لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

تصاویر برای لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

برچسب های لازم برای لوگو خودرو مدل نوری Badge Light

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوگو خودرو مدل نوری Badge Light |
خرید اینترنتی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light |
مشخصات و قیمت لوگو خودرو مدل نوری Badge Light |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوگو خودرو مدل نوری Badge Light رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول