راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

  راهنمای خرید اینترنتی هودی مردانه مدل چریکی

“>

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

صفحه‌‌نمایشی که رزولوشن آن از قدرت تفکیک چشم انسان بیشتر است؛ این ادعای شرکت اپل در هنگام معرفی صفحه‌‌نمایش رتینا بود. این دستاورد انحصاری اپل هم‌زمان با معرفی گوشی iPhone 4 رونمایی شد و در حال حاضر علاوه بر iPhoneهای نسل جدید این شرکت، در iPad، لپ‌تاپ، iMac و حتی ساعت‌های هوشمند اپل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی از جمله محصولات جذاب مجهز به صفحه‌نمایش رتینا با پنل IPS و دقت تصویر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ است. مثل تمامی لپ‌تاپ‌های اپل، بدنه‌ی این محصول هم از آلومینیوم ساخته شده که علاوه بر دوام و استحکام بالا، زیبایی خاص و چشم‌نوازی به دستگاه داده است. این لپ‌تاپ تنها ۱۸ میلی‌متر قطر و یک و نیم کیلو وزن دارد که از نمونه‌ی ۱۳ اینچی غیر رتینا نازک‌تر و سبک‌تر است. باتری این دستگاه جزو نمونه‌های برتر موجود در بازار به شمار می‌رود و در شرایط روشن بودن Wi-Fi و وب‌گردی، حداقل تا ۹ ساعت شارژ خواهد داشت. سخت‌افزار این محصول در نگاه اول نسبت به نمونه‌های هم‌قیمت ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسد؛ اما در حقیقت، مجموعه‌ی این قطعات در کنار سیستم‌عامل مکینتاش یوسمیتی یک ترکیب عالی را به ‌وجود آورده‌اند که به بهترین نحو، از پس اجرای انواع نرم‌افزارها و کاربری‌ها برمی‌آیند. در مجموع اگر محدودیت بودجه‌ی آنچنانی برای خرید لپ‌تاپ ندارید، مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی می‌تواند انتخابی هیجان‌انگیز و خاص برای شما باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کود هیومیک اسید گیلدا مدل Hum وزن 20 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا

تصاویر برای لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۳ اینچی اپل مدل MacBook Pro MF839 با صفحه نمایش رتینا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول