راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LDدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لپ‌تاپ‌های سری K ایسوس را از لحاظ کارایی، قدرت و قیمت می‌توان به نوعی مابین دو سری X و N دانست که از سری X قوی‌تر و از سری N خوش قیمت‌تر هستند. به همین دلیل اقلب مدل‌های سری K ایسوس ارزش خرید بالایی دارند. مدل K555LD هم از این قاعده جدا نیست و یک محصول همه‌کاره محسوب می‌شود و علاوه بر کاربری مالتی‌مدیا، برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین و بازی‌های کامپیوتری جدید هم مناسب است. در طراحی این لپ‌تاپ از پردازنده مرکزی Core i5 5200U استفاده شده است که علاوه بر توان کاری خوب، مصرف انرژی کمی هم دارد. پردازشگر گرافیکی GeForce GT 820M با ۲ گیگابایت حافظه مستقل، ۶ گیگابایت رم، صفحه‌ی نمایش ۱۵.۶ اینچی HD و تعدد و تنوع پورت‌ها، این لپ‌تاپ را از لحاظ کاربری مالتی‌مدیا کاملا به یک نمونه ایده‌آل تبدیل کرده‌اند. همچنین استفاده از حافظه داخلی یک ترابایتی برای ذخیره حجم قابل توجهی از اطلاعات مناسب است. در مجموع اگر از باتری معمولی و صفحه‌ی نمایش براق این دستگاه صرف‌نظر کنیم، K555LD یکی انتخاب‌های ایده‌آل و ارزشمند برای انواع کاربری‌ها است.

  راهنمای خرید اینترنتی تونیک بافت زنانه مدل ساده کد AS1262 رنگ سرمه ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K555LD رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول