راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به عنوان یک دستگاه مالتی مدیای ارزان قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده است. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های ۱۵ اینچی و ۱۴ اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبی که دارند توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در برخی از مدل‌های سری X از سخت‌افزارهای میان‌رده استفاده کرده و با کمی پایین آوردن کیفیت ساخت شاسی و استفاده از پلاستیک به جای فلز، قیمت نهایی محصول را رقابتی و ایده‌آل می‌کند. در مدل X554LJ ایسوس از همین فرمول بهره برده و محصولی ارزشمند را تولید کرده است. مجموعه پردازنده مرکزی سری Core i3 اینتل، پردازشگر گرافیکی سری NVIDIA GeForce 920M و ۴ گیگابایت رم برای اجرای بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها در حد متوسط مناسب است. این دستگاه از لحاظ ابعاد یک محصول باریک یا کوچک به‌شمار نمی‌رود اما با این حال وزن ۲۳۰۰ گرمی آن برای حمل و جابجایی مناسب است. به واسطه‌ی پورت‌های متعدد موجود در دو طرف لپ‌تاپ هم می‌توان انواع ابزارهای جانبی یا صفحه‌ی نمایش‌های جداگانه را به آن متصل کرد. کیبورد جزیره‌ای و تاچ‌پد یک ‌تکه این محصول هم کارایی بالایی دارد و می توان ساعت‌ها بدون خستگی با آنها کار کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل اتوفوکوس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy 50

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X554LJ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول