راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لپ‌تاپ لنوو فلکس ۲ دستگاهی مالتی‌مدیا با صفحه‌ی نمایش لمسی است. با وجود روی کار آمدن ویندوز ۸ و امکاناتی که این سیستم عامل در اختیار کاربر قرار می‌دهد، لپ‌تاپ‌هایی با این نوع صفحه‌‌های نمایش‌ بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. علاوه بر این لپ‌تاپ لنوو فلکس ۲ قابلیت تبدیل پذیری دارد. لولاهای این دستگاه تا ۳۰۰ درجه باز می‌شوند و به کاربر امکان استفاده آن در حالتی را می‌دهند که مانند بوم نقاشی، صفحه‌ی نمایش رویروی او قرار بگیرد. در این حالت کیبورد دستگاه در زیر آن قرار گرفته و می‌توان با انگشتان دست از لپ‌تاپ استفاده کرد. ضخامت ۲۲ میلیمتری دستگاه و وزن ۲.۳ کیلوگرمی آن نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی مناسب به نظر می‌رسد. شاسی فلکس ۲ کاملا از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار است. محل قرارگیری دست‌ها در پایین کلیدهای کیبورد دارای یک روکش فلزی از جنس آلومینیوم برس خورده بوده که حس لوکس و گران‌قیمت بودن را به کاربر منتقل می‌کند؛ اگرچه از نظر قیمت،لنوو فلکس ۲ نسبت به یک دستگاه مالتی‌مدیا، ارزش خرید بالایی دارد. در سال ۲۰۱۴ که این لپ‌تاپ در دسترس عموم قرار گزفت، تمامی مدل‌های آن از نسل چهارم پردازنده‌های مرکزی شرکت اینتل به همراه پردازشگر گرافیکی GeForce GT 840M یا گردازشگرهای گرافیکی آنبورد شرکت اینتل، با بازه متفاوتی از حافظه داخلی و رم معرفی شدند. شرکت لنوو با این کار توانست مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار داده و نیاز اکثر کاربرانش را در نظر بگیرد. لپ‌تاپ لنوو فلکس ۲ مناسب برای تمامی محیط‌های خانگی، اداری یا تحصیلی است. همچنین می‌تواند برای همه کاربرانی است که نیاز به دستگاهی برای استفاده‌های عمومی و روزمره دارند و در عین حال بدشان نمی‌آید تا از بازی‌های کامپیوتری لذت ببرند، انتخاب مناسبی باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی هدبند بافتنی مدل سپهر کد 5050

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل فلکس ۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول