راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل AR_00IN مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 EDGE

“>

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

بعد از سری لپ‌تاپ‌های نسبتا قدرتمند Y500، این‌بار لنوو قدم در راه لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا و مخصوص بازی سری Y5070 گذاشته است. این دستگاه‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که نه تنها دارای قدرت سخت‌افزاری بالایی هستند، بلکه از طراحی زیبا و ارگونومیکی بهره برده‌اند و نسبت به قیمت مناسبی که دارند، رقیبی جدی برای هم رده‌های خود به حساب می‌آیند. بدون شک یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سری Y5070 جدیدی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، صفحه‌ی نمایش آن‌هاست که در دو نوع Full HD و ۴K تولید شده‌اند که مدل‌های ۴K، کیفیت تصویر شگفت‌انگیزی در هنگام اجرای بازی و تماشای فیلم دارند. این سری مجهز به پردازنده مرکزی سری Core i7 4700HQ و پردازشگرهای گرافیکی GeForce GTX 860M یا GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی هستند که قابلیت اجرای جدیدترین بازی‌ها با کیفیت بالا را دارند. رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع هیبریدی از دیگر مشخصات فنی این محصول هستند. این لپ‌تاپ باریک‌ترین مدل مخصوص بازی موجود در بازار نیست و مدل‌های G501JW ایسوس، Omen اچ پی و GS60 ام اس آی بدنه باریک‌تری دارند. با این حال ضخامت ۲۲ میلی‌متری در کنار وزن ۲.۳۹ کیلوگرمی، Y5070 را به یک دستگاه ایده‌آل برای جابجایی تبدیل کرده است. بدنه مشکی رنگ از جنس فلز برس‌خورده و طرح‌دار، ظاهری جذاب در کنار استحکام بالا به این محصول بخشیده است. تمامی کلیدهای کیبورد جزیره‌ای Y5070 پایه قرمز رنگ دارند و تاچ‌پد یک‌تکه آن هم برای انواع کاربری‌ها مناسب است. در مجموع این لپ‌تاپ به دلیل داشتن سخت‌افزار قدرتمند، صفحه‌ی نمایش باکیفیت، طراحی زیبای بدنه و کیبورد وتاچ‌پد خوش‌ساخت، علاوه بر علاقه‌مندان به بازی، یک گزینه دوست‌داشتنی برای تمامی کاربران است.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر یادداشت طرح یونی کورن کد 11412

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Y5070 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول