راهنمای خرید اینترنتی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

راهنمای  خرید اینترنتی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PSدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات کامپیوتر, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, مادربرد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/قطعات کامپیوتر/مادربرد/

 

نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

محصول مورد نظر شما یعنی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS در برند مادربرد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در میان مادربرد‌های قدرتمند شرکت ایسوس، شاهد رونمایی برخی از مادربردهایی بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم داشتند. یکی از این مادربرد‌های مقرون به‌صرفه PRIME H510M-C/PS است با توجه به مشخصات فنی و البته قیمت در نظر گرفته شده، در این بازه قیمتی، توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را دارد. در قسمت پنل پشتی، پورت‌های متعدد و کاربردی در نظر گرفته شده تا اتصال با دستگاه‌های دیگر به‌خوبی انجام شود. خروجی HDMI در نظر گرفته شده برای این مادربرد، توانایی ارائه رزولوشن ۲۳۰۴×۴۰۹۶ پیکسل با فرکانس ۲۴ هرتز، خروجی DVI توانایی ارائه رزولوشن ۱۲۰۰۶۱۹۲۰ پیکسل با فرکانس ۶۰ هرتز و خروجی RGB هم توانایی ارائه رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل با فرکانس ۶۰ هرتز را دارند. این مادربرد توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم اینتل با سوکت ۱۲۰۰ را دارد. حضور چیپست H510 شرکت اینتل هم توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را برای این مادربرد میان‌رده به‌ ارمغان آورده است. در مجموع باید گفت که اگر به دنبال خرید مادربرد مقرون به‌صرفه‌ای هستید که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی را داشته باشد، مادربرد PRIME H510M-C/PS شرکت ایسوس، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در بازار باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب Playtime B اثر جمعی از نویسندگان انتشارات ابداع

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS


ویژگی و مشخصات مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

تصاویر برای مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

برچسب های لازم برای مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS |
خرید اینترنتی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS |
مشخصات و قیمت مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مادربرد ایسوس مدل PRIME H510M-C/PS رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول