راهنمای خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, نمایشگر (مانیتور) | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/نمایشگر (مانیتور)/

 

محصول «VS229H» از سری محصولات شرکت ایسوس (Asus) یک نمایشگر ۲۱.۵ اینچی است که کیفیت Full HD را ارائه می‌دهد. کنتراست  خوب  ۸۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ می‌تواند تصاویری عالی را به همراه داشته باشد. این نمایشگر با داشتن زمان پاسخگویی ۱۴ میلی‌ثانیه‌ای چندان برای  کاربردهای گیمینگ و حرفه‌ای مناسب نیست. این مانیتور از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره‌ می‌برد. شرکت ایسوس برای این محصول یک درگاه  HDMI، DVI-D و VGA برکنار ورودی صدا و خروجی هدفون باعث شده‌اند که محدودیت پندانی برای اتصال مانیتور به دستگاه‌های مختلف ایجاد نشود. شرکت ایسوس با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در تولیدات خود، چند سالی است که جای خود را در میان کاربران ایرانی یافته است. فناوری  IPSباعث ثبات  شدت رنگ و کاهش تغییرات  آن می‌شود و درنتیجه تصویری نزدیک به تصویر واقعی را عرضه می‌کند. این مانیتور با برخورداری از فناوری IPS، طراحی زیبا و امکانات متعدد می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران خانگی و اداری باشد. “>

نقد و بررسی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ در برند نمایشگر (مانیتور) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اکسپونی مدل HUGEMAN کد 22

محصول «VS229H» از سری محصولات شرکت ایسوس (Asus) یک نمایشگر ۲۱.۵ اینچی است که کیفیت Full HD را ارائه می‌دهد. کنتراست  خوب  ۸۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ می‌تواند تصاویری عالی را به همراه داشته باشد. این نمایشگر با داشتن زمان پاسخگویی ۱۴ میلی‌ثانیه‌ای چندان برای  کاربردهای گیمینگ و حرفه‌ای مناسب نیست. این مانیتور از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره‌ می‌برد. شرکت ایسوس برای این محصول یک درگاه  HDMI، DVI-D و VGA برکنار ورودی صدا و خروجی هدفون باعث شده‌اند که محدودیت پندانی برای اتصال مانیتور به دستگاه‌های مختلف ایجاد نشود. شرکت ایسوس با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در تولیدات خود، چند سالی است که جای خود را در میان کاربران ایرانی یافته است. فناوری  IPSباعث ثبات  شدت رنگ و کاهش تغییرات  آن می‌شود و درنتیجه تصویری نزدیک به تصویر واقعی را عرضه می‌کند. این مانیتور با برخورداری از فناوری IPS، طراحی زیبا و امکانات متعدد می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران خانگی و اداری باشد.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ


ویژگی و مشخصات مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ

نوع پنل
IPS
نور پس‌زمینه
LED
رزولوشن
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
محدوده زمان پاسخ‌گویی
۶ میلی‌ثانیه و بیشتر
نوع مانیتور
کاربری عمومی
پورت VGA یا D-Sub
دارد
تعداد پورت VGA یا D-Sub
یک عدد
تعداد پورت HDMI
یک عدد
تعداد پورت DVI
یک عدد
Display Port
ندارد
Mini DisplayPort
ندارد
ورودی صدا
ندارد
خروجی هدفون
دارد
بلندگو (اسپیکر)
ندارد

تصاویر برای مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ

برچسب های لازم برای مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ |
خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ |
مشخصات و قیمت مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ |

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ طرح لیوان شخصی مدل الهام کد 208

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مانیتور ایسوس مدل VS229H سایز ۲۱.۵ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول