راهنمای خرید اینترنتی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱

راهنمای  خرید اینترنتی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, مبل, مبلمان خانگی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/مبلمان خانگی/مبل/

 

نقد و بررسی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱

محصول مورد نظر شما یعنی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ در برند مبل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مبل ۹ نفره یک ست کاملا دست ساز با بهترین متریال موجود در بازار است، چوب استفاده شده در این کار تماما گردو و با بهترین کیفیت رنگ آمیزی شده است. در مبل ۹ نفره به کد ۰۰۱، ورق های طلایی و نقره ای به کار گرفته شده تا زیبایی محصول چندین برابر شود(به صورت ورق طلا و نقره کار شده است.) این ست ۹ نفره به همراه دو عدد عسلی و یک جلو مبلی به خریداران محترم تقدیم میگردد که بر روی عسلیها و جلومبلی ها، شیشه های دوربری شده و زیبا قرار میگیرد. مبل ۹ نفره به کد ۰۰۱ متشکل از یک عدد مبل سه نفره و چهار عدد مبل تک نفره (دسته دار) به همراه دو مبل میزبان(بدون دسته) بوده و رنگ آنها طلایی و نقره ای بوده و همچنین ورق کاری طلا و نقره نیز انجام شده است. ابعاد مبلها نیز به صورت استاندارد جهانی طراحی شده و به خصوص ارتفاع مبل که موقع نشستن دقیقا زاویه ۹۰ درجه زانوها رعایت گردد و به کمر فشاری وارد نشود. پارچه استفاده شده بهترین پارچه موجود در بازار بوده و قابلیت شستشو از طریق انواع پاک کننده هارا دارد و امکان جدا شدن پارچه وجود ندارد چرا که این کار باعث خرابی سریعتر پارچه میگردد. جنس زیرکار پارچه نیز فوم سرد میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی قاب عکس مدل GTM126-055

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مبل ۹ نفره کد ۰۰۱


ویژگی و مشخصات مبل ۹ نفره کد ۰۰۱

قابل استفاده برای
نه نفره
جنس کلاف
چوب
جنس روکش
پارچه
جنس لایه‌ی میانی
فوم سرد
قابلیت شستشوی روکش
ندارد
جنس بدنه
چوب

تصاویر برای مبل ۹ نفره کد ۰۰۱

برچسب های لازم برای مبل ۹ نفره کد ۰۰۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ |
خرید اینترنتی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ |
مشخصات و قیمت مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مبل ۹ نفره کد ۰۰۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول