راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اصلاح موی صورت, زیبایی و سلامت, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/اصلاح موی صورت/

 

نقد و بررسی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 در برند اصلاح موی صورت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بدنه ریش تراش برقی دارای حفاظت قابل اعتماد در برابر رطوبت مطابق با کلاس IPX7 می باشد، بنابراین می توانید با خیال راحت سر ماشین اصلاح را زیر آب جاری بشویید.هنگام تغییر حالت، دکمه را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید و هنگامی که نشانگر روشن شد رها کنید. بسیار ساده و بسیار سریع است. همچنین می توانید با نگه داشتن دکمه برای بیش از ۳ ثانیه، عملکرد قفل را فعال کنید.ریش تراش برقی SOOCAS S31 از چندین حالت عملیاتی پشتیبانی می کند. همه با حالت دستی آشنا هستند، زمانی که روشن/خاموش را با استفاده از دکمه ای روی بدنه دستگاه کنترل می کنید. همچنین در این مدل از ریش تراش برقی حالت اتوماتیک وجود دارد که به محض لمس سر اصلاح به پوست فعال می شود و با برداشتن ریش تراش از پوست صورت متوقف می شود.ماشین اصلاح برقی SOOCAS S31 مجهز به باتری قابل شارژی است که می تواند تا ۳۰۰ دقیقه کارکرد دستگاه را تامین کند. یعنی اگر هر روز ۱ دقیقه از ماشین اصلاح برقی استفاده کنید، شارژ آن حدود ۳۰۰ روز دوام می آورد. اگر باتری ماشین اصلاح کاملا خالی است و نیاز به اصلاح فوری دارید، می توانید از عملکرد شارژ سریع تنها در ۱ دقیقه استفاده کنید. شارژ کامل باتری حدود ۵ ساعت طول می کشد.

  راهنمای خرید اینترنتی مژه مصنوعی آردل مدل بدون گره دبل الترا میکس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31


ویژگی و مشخصات ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

تصاویر برای ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

برچسب های لازم برای ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 |
خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 |
مشخصات و قیمت ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی صورت سوکاس مدل S31 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول