راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadsterدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین, ماشین، هواپیما و قطار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/ماشین/

 

نقد و بررسی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster در برند ماشین می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت بین المللی (Maisto) «مایستو» یک برند محبوب و پرطرفدار از گروه (May Cheong) است. این گروه در هنگ کنگ پایه‌ریزی شد و کارخانه‌های مستقر در چین و تایلند محصولات این شرکت را تولید می‌کنند. همچنین با خرید شرکت (BburGO) که یک برند ورشکسته ایتالیایی بود تمام دارایی های این شرکت را به دست آورد. در سال ۱۹۸۰ میلادی مایستو به‌عنوان تولید کننده ماشین، موتور و هواپیماهای اسباب بازی به روش دایکست در مقیاس‌های کوچک شناخته شد. این مدل‌ها بر اساس محبوبیت انتخاب و در مقیاس‌های ۱:۱۲، ۱:۱۸، ۱:۲۴، ۱:۲۵، ۱:۲۷، ۱:۴۳، ۱:۳۱ و ۱:۶۴ تولید می‌شوند. انبار و مرکز توزیع این شرکت در شهر «فونتانا» در ایالت «کالیفرنیا» قرار دارد. در حال حاضر این شرکت خط تولید خودروهای مقیاس کوچک ، موتورسیکلت، دوچرخه، هواپیما، قطارهای ریلی و ماشین‌های کنترلی را راه اندازی کرده است.
ماکت خودروی (Mercedes-Benz SLS AMO Roadster) از سری تولیدات خودروسازی مرسدس بنز است. مرسدس بنز در سال ۱۹۲۶ میلادی توسط (Karl Benz) و (Gottlieb Daimler) در اشتوتگارت آلمان پایه‌ریزی شد. مایستو این ماکت را با تکنولوژی دایکست ساخته است. دایکست یا Diecast، روشی برای ریخته‌گری تزریقی فلزات تحت فشار است. در روش‌های دیگر ریخته‌گری مذاب با نیروی خودش داخل قالب قرار می‌گیرد. در صورتی که در این روش فلز مذاب با فشار وارد قالب شده و به‌خوبی جزییات قالب را شکل می‌دهد. همچنین قطعات ساخته شده با استفاده از این روش مقاومت بیشتری خواهند داشت. ماکت این خودرو در مقیاس ۱:۲۴ نسبت به نمونه‌ی واقعی ساخته شده و سعی شده تمامی جزییات خودرو در مدل مینیاتوری آن نیز به نمایش گذاشته شود. باز شدن درها و کاپوت ماشین یکی از ترفندهای جالب مایستو در جذب کلکسیونرها به این مدل ماکت‌هاست. هرچند تشابه ماکت با نمونه واقعی در حالت باز بودن درها و کاپوت کمتر به‌نظر می‌رسد. با باز شدن کاپوت قطعات بیرونی موتور به‌وضوح نمایان است و باز شدن درها نیز طراحی داخلی خودرو را به‌صورت کلی به نمایش می‌گذارد. ماکت بدون نیاز به باتری و ریموت کنترل و با توجه به داشتن اشیاء ریز برای سنین ۳ سال به بالا مناسب خواهد بود. ابعاد این ماکت ۱۸×۷.۵×۴ سانتی‌متر و مدل سواری است. ماکت بدون پایه جهت نمایش دادن ماشین در حالت ایستا است. بسته‌بندی ماکت با ذکر مدل ماشین، پس زمینه‌ای زیبا برای به نمایش گذاشتن آن دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب شور تار، خودآموز مقدماتی تار اثر محمدرضا یزدان پناه و محبوبه تعبدی انتشارات مشاهیر هنر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster


ویژگی و مشخصات ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster

تصاویر برای ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster

برچسب های لازم برای ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster |
خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster |
مشخصات و قیمت ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی مایستو مدل Mercedes Benz SLS AMO Roadster رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول