راهنمای خرید اینترنتی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین, ماشین، هواپیما و قطار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/ماشین/

 

نقد و بررسی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 در برند ماشین می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماشین کنترلی حرفه‌ای مدل ۱۶۲۵ Rocket , در دسته ماشین های کنترلی حرفه ای RC (Radio Control) قرار میگید که یک ماشین کنترلی آفرود پر قدرت در مقیاس ۱/۱۶ از کمپانی RemoHobby , با کیفیت و سرعتی بسیار بالا برای استفاده‌های تفریحی در محیطهای جنگلی , کوهستانی و ساحلی می‌باشد . تمام قطعات الکترونیکی این ماشین در مقابل آب مقاوم بوده که به همین دلیل شما در تمام فصول و هر شرایط آب و هوایی میتوانید از این ماشین کنترلی جذاب نهایت لذت را ببرید . سرعت نهایی این مدل به واسطه موتور نسل جدید براشلس و باطری لیتیوم یون قابل شارژ , براحتی تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز میرسد . سیستم رادیو کنترل این ماشین از نوع ۲.۴ گیگاهرتز با برد بیش از ۱۵۰ متر میباشد که علاوه بر برد بالا و عدم تداخل فرکانس با وسایل یا ماشین های دیگر , با تنظیمات روی آن امکان تنظیم فرمان , کنترل سرعت و … را نیز به شما میدهد . همچنین این رادیو کنترل قابلیت تغییر محل قرار گیری فرمان برای افراد راست دست یا چپ دست را نیز دارد . لاستیکهای ماشین ۱۶۲۵ Rocket نیز از جنس لاستیک با کیفیت و انعطاف بسیار بالا ساخته شده که باعث تعادل بهتر و طی کردن پَستی و بلندی ها به بهترین شکل میشود . بدنه این ماشین بر خلاف ماشین های کنترلی اسباب بازی , از پلاستیک خاصی بنام Lexan ساخته شده که علاوه بر وزن بسیار کم , طول عمر زیادی نیز دارد . این بدنه به وسیله چهار عدد پین بر روی ماشین نصب میشود . همچنین لازم به ذکر است که این ماشین بر خلاف اسباب بازیهای معمولی , قابل تعمیر بوده و در صورت تصادف شدید یا وارد شدن آسیب به هر یک از قطعات این ماشین , با توجه به شماره فنی قطعات ذکر شده داخل دفترچه فنی ( دفترچه داخل جعبه موجود است) , میتوانید نسبت به تهیه قطعه مورد نظر و تعمیر این ماشین نیز اقدام نمایید . ماشین Rocket بصورت فول پک همراه با باطری و شارژر ارایه میشود و شما فقط به ۴ عدد باطری قلمی جهت قرار دادن داخل دسته کنترل نیاز دارید .

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625


ویژگی و مشخصات ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625

تصاویر برای ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625

برچسب های لازم برای ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 |
خرید اینترنتی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 |
مشخصات و قیمت ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین کنترلی رموهابی مدل آفرود Rocket 1625 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول