راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80Bدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

نقد و بررسی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شما برای داشتن برتری نسبت به رقبا خود در بازی های آنلاین، داشتن تجربه ای خوب و لذت بخش در هنگام بازی کردن بازی مورد علاقه تان و از همه مهمتر داشتن یک موس زیبا و با طراحی خیره کننده باید به سمت لوازم جانبی گیمینگ بروید. ولی اکثر این لوازم کیفیت و کارایی لازم را ندارند. شرکت خوشنام و معتبر ایفورتک که همشیه کیفیت را در کنار قیمت داشته است به این نیاز شما پاسخ خواهد داد. موس گیمینگ Bloody Q80B به وسیله شرکت بلادی که خود زیر مجموعه شرکت ایفورتک محسوب می شود به بازار عرضه شده است. جنس بدنه مستحکم و وزن کمی دارد و هنگام بازی کردن دست شما را خسته نخواهد کرد. جنس کابل این موس نیز برای استحکام و جلوگیری از پارگی با یک روکش کنفی و به رنگ مشکی قرمز تقویت شده است، که علاوه بر افزایش طول عمر باعث زیبایی این موس شده است. زیبایی و رنگ آمیزی به رنگ های مورد نظر شما یکی دیگر از ویژگی های موس های گیمنگ می باشد که شرکت ایفورتک این موضوع را فراموش نکرده و در این موس فناوری Neon Backlit با قابلت تنظیم (RGB) حالت رنگ پردازی را تعبیه کرده و شما می توانید به دلخواه خود بین این رنگ ها با استفاده از کلید تعبیه شده زیر کلید اسکرول موس سوییچ کنید. حساسیت این موس بین ۵۰۰ تا ۳۲۰۰ DPI می باشد( قابل تنظیم ) که شما به دلخواه و با توجه به نیاز خود قادر به تغییر آن می باشید. موس برای این مشکل چاره ای اندیشده شده است، حسگر موس Bloody Q80B مانند دیگر موس های این شرکت تکنولوژی V-Track به کار رفته است که باعث می شود حتی بدون پد نیز بتوانید از آن استفاده کنید. در بخش زیرین این موس برای کاهش استحکاک با پد یک لایه فلزی کوچک تعبیه شده که در هنگام بازی کردن سرعت عمل شما را بالا خواهد برد. در بخش کناری این موس دو دکمه برای Forward Backward کردن وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی به کار های روزمره خود در محیط ویندوز برسید. استفاده از این کلید ها به دلیل محل قرارگیری شان بسیار راحت می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح Joker مدل NN مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J2 Core

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B


ویژگی و مشخصات ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B

تصاویر برای ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B

برچسب های لازم برای ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B |
خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B |
مشخصات و قیمت ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی بلادی مدل Q80B رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول