راهنمای خرید اینترنتی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single

راهنمای  خرید اینترنتی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Singleدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, مبل, مبلمان خانگی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/مبلمان خانگی/مبل/

 

نقد و بررسی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single

محصول مورد نظر شما یعنی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single در برند مبل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
طراحی چشم نواز ست مبلمان برانکا برگرفته از فرم های طبیعی است.(طراحی بیونیک) مبل برانکا سینگل فضای کمی اشغال می‌کند و مناسب پذیرایی از یک دوست صمیمی و یا لذت بردن از مطالعه در گوشه‌ای از اتاق خواب است.
استراکچر مبل برانکا ازمقاوم ترین نوع تخته چندلایی ضد آب چوب افرا (ساخت کشور روسیه) ساخته شده است. از خواص تخته های چندلایی افزایش مقاومت مکانیکی چوب و در عین حال حفظ زیبایی بصری آن است.
اتصالات استراکچر محصول همگی از نوع فاق و زبانه به صورت یک پارچه ساخته شده است که باعث شده مبل برانکا بدون کوچک ترین تغییری سالهای سال مثل روز اول قابل استفاده باشد .
برای حفاظت از چوب در مقابل عوامل مخرب محیطی، پوشش رنگ نیم پلی استر، پس از مراحل سمباده کاری، آستر، سیلر کاری، پرداخت، کیلر کاری و پولیش نهایی اعمال می‌شود.
تشک مبل برای دوام بیشتر با یک لایه ۳ سانتیمتری اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه و مخلوط ویسکوز درجه یک و اسفنج آسیابی به صورت رول ساخته شده است تا علاوه بر راحتی با فرم خاص و بیونیک محصول مطابقت داشته باشد.
پارچه مبل برانکا به صورت پیش‌فرض در شش رنگ متنوع از جنس کتان پیش‌بینی شده است. پارچه صندلی به راحتی قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. برای شستشوی رویه‌ی مبل ، کافیست زیپ کاور را باز کنید و تشک آن که با یک لایه آستر متخال پوشیده شده را از آن خارج کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single


ویژگی و مشخصات مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single

تصاویر برای مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single

برچسب های لازم برای مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single |
خرید اینترنتی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single |
مشخصات و قیمت مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مبل یک نفره آبادیس مدل Branca-Single رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول