راهنمای خرید اینترنتی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ

راهنمای  خرید اینترنتی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دقیق و اندازه گیری, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, متر لیزری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دقیق و اندازه گیری/متر لیزری/

 

نقد و بررسی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ

محصول مورد نظر شما یعنی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ در برند متر لیزری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همیشه لازم نیست برای اندازه‌گیری فواصل از مترهای دستی استفاده کنیم. یا برای محاسبه‌ی مساحت، حجم یا شیب هم نیاز نیست تا یک ماشین‌حساب را به کار بگیریم. همه این کارها و چندین قابلیت دیگر تنها با یک وسیله قابل انجام دادن است. این دستگاه، متر لیزری مدل DW3101-XJ است که شرکت «دوالت» (DeWALT) آن را تولید می‌کند. این محصول قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. اندازه‌گیری فواصل تا ۱۰۰ متر با دقت ۱mm-/+، محاسبه‌ی مساحت، شیب، استفاده از قانون فیثاغورث برای محاسبه مساحت و زوایای مثلث و داشتن تایمر از مهم‌ترین قابلیت‌های این مدل به‌حساب می‌آید. صفحه‌ی نمایش این متر لیزری مجهز به نور پس‌زمینه شده و شرکت مجارستانی سازنده‌ی آن اندازه‌ی اعداد نمایشی را بسیار مناسب در نظر گرفته است. این دستگاه در مقابل ضربه مقاوم بسیار بالایی دارد. داشتن کیف محافظ باعث محافظت بیشتر و جابجایی راحت‌تر آن می‌گردد. این مدل تنها با دو باتری قلمی سایز AAA روشن‌شده و قابل‌استفاده است. امروزه برای سهولت اندازه‌گیری از مترهای لیزری استفاده می‌شود. این محصول ضمن داشتن حجم و وزن کم، به‌راحتی و بدون نیاز به مهارتی خاص، قابل‌استفاده است. در مشاغل مختلفی مانند کارهای ساختمانی، آهنگری، نجاری، نقاشی و ساخت دکور از متر لیزری استفاده می‌شود. دقت بالای این ابزار و کم شدن خطای اپراتوری در محاسبات، باعث افزایش کاربرد این وسیله می‌شود. پس بهتر است برای سرعت بخشیدن و بالا بردن کیفیت کار خود، مدل DW3101-XJ را تهیه و به‌آسانی از امکانات آن بهره‌مند شوید. با توجه به کیفیتی که شرکت DeWALT در ساخت محصولات خود به کار بسته، جایگاه مناسبی در بین متقاضیان خرید ابزار حرفه‌ای و باکیفیت بالا پیداکرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح اسکلت کد s85 مناسب برای گوشی موبایل هوآوی p smart 2018

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ


ویژگی و مشخصات متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ

تصاویر برای متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ

برچسب های لازم برای متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ |
خرید اینترنتی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ |
مشخصات و قیمت متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی متر لیزری دیوالت مدل DW03101-XJ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول