راهنمای خرید اینترنتی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه

راهنمای  خرید اینترنتی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, مجسمه و تندیس | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/مجسمه و تندیس/

 

نقد و بررسی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه

محصول مورد نظر شما یعنی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه در برند مجسمه و تندیس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خوشامدی گرم از طرف من، برای تو
در دست‌های این مجسمه یک آناناس می‌بینیم؛ میوه‌ای که در فرهنگ‌های غربی به معنای خوشامدگویی است. همچنین، سری که به یک طرف خم شده است هم می‌تواند حس خضوع و خشوع را به ما القا کند. اجازه دهید طور دیگری بیان کنیم؛ این مجسمه نمادی از مهمان نوازی است. این نماد می‌تواند جلوی در خانه‌تان نصب شود تا هرکس وارد خانه شد، حس خضوع‌تان را درک کند.
این مجسمه هم مثل تمام مجسمه‌های ویلوتری چهره ندارد. این مجسمه ها، حسی که طراح‌شان می‌خواهد را بدون این که چهره‌ای داشته باشند القا می‌کنند. گویی سازنده‌ی این مجسمه‌ها، خانم سوزان لردی، قصد داشته این پیام را به ما برساند که فرقی نمی‌کند از چه نژاد، فرهنگ، زبانی باشید؛ در هر صورت حس مشترکی دارید که همه‌ی انسان‌ها آن را تجربه می‌کنند. از این منظر، مجسمه‌های ویلوتری می‌توانند شباهت‌های انسان‌ها را به یادشان بیاورند و شاید با همین شباهت‌ها، دوستی‌ها بین‌شان را تقویت کنند. مجسمه‌های ویلوتری ما هستیم؛ همه‌ی ما.

  راهنمای خرید اینترنتی اردو خوری مدل P مجموعه ۳ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه


ویژگی و مشخصات مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه

تصاویر برای مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه

برچسب های لازم برای مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه |
خرید اینترنتی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه |
مشخصات و قیمت مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجسمه ویلو تری مدل خیرخواه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول