راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تا به امروز شاهد رونمایی گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیار خوب و با‌کیفیتی از برند ریلمی بودیم. گوشی‌های هوشمندی که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون‌ به‌صرفه‌ای هم داشته‌اند. یکی از این گوشی‌های هوشمند میان‌رده Narzo 50A RMX3430 است که می‌توان گفت در جایگاه‌ یک گوشی هوشمند میان‌رده به مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. برای طراحی صفحه‌نمایش هم از ناچ واتردراپ یا همان قطره‌ای استفاده شده است. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را در خود جای داده است. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض در کنار دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دروبین سه‌گانه این گوشی هوشمند میان‌رده را تشکیل می‌دهند. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم، Narzo 50A RMX3430 به پردازنده میان‌رده هلیو G85 شرکت مدیاتک مجهز شده است. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم توانایی ارائه طول عمر مفید بیش از دو روز را به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ در استفاده معمولی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش کوکونات مدل UD PRO مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

تصاویر برای گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A RMX3430 دو سیمکارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی شکرپنیر نورافکن با طعم زنجبیل طبیعی - 400 گرم