راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری M و A سامسونگ توانسته‌اند تا به امروز با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوب و بسیار قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند. یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون به‌صرفه سری M این شرکت Galaxy M12 است که در کنار قیمت مناسب، به مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. در نمای رو‌به‌رویی صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل برای این گوشی هوشمند میان‌رده در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را دارد. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان‌رده را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم در بریدگی ناچ واتردراپ و قطره‌ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در این بخش سامسونگ Galaxy M12 به سنسور دوربین اصلی مناسب از نظر میزان رزولوشن مجهز شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی به پردازنده میان‌رده و اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ مجهز شده است. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بیشتر از دو روز و حتی نزدیک به سه روز را در استفاده معمولی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی کاغذ دیواری مدل تک گل شاین دار 1029

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

تصاویر برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127G/DS ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX