راهنمای خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX

راهنمای  خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BXدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کاغذ خردکن, کالای دیجیتال, ماشین های اداری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ماشین های اداری/کاغذ خردکن/

 

نقد و بررسی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX

محصول مورد نظر شما یعنی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX در برند کاغذ خردکن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کاغذ خردکن مدل «H4BX» محصولی از شرکت «کینگ» (King) است. این کاغذ خردکن اسناد را به‌صورت رشته‌ای معدوم‌سازی می‌کند. سایز برش‌ها در حدود ۶ میلی‌متر است که امکان استخراج محتوا و بازگردانی را غیرممکن می‌کند. عرض دهانه‌ی ورودی این مدل ۵ × ۲۲۰ میلی‌متر است. مدل H4BX می‌تواند تا ۶ برگ کاغذ را به‌صورت هم‌زمان خرد کند و پیشنهاد می شود بیش از این مقدار خرد نکنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. از دیگر قابلیت‌های این مدل، خرد کردن کارت‌های پلاستیکی از قبیل کارت‌بانکی است. مخزن این دستگاه ظرفیت ۱۰ لیتری دارد و ازاین‌رو برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری پایین و متوسط گزینه‌ی مناسب و ایدئالی محسوب می‌شود. بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک باکیفیت ساخته‌شده است و با ابعاد ۳۲۰ × ۱۳۰ × ۲۹۰ میلی‌متر، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. روی سطح کاغد خردکن H4BX کلید کشویی قرار داده شده است که برای خاموش، عملکرد خودکار و معکوس کاربرد دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی گوشواره زنانه مدل E0117-A

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX


ویژگی و مشخصات کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX

تصاویر برای کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX

برچسب های لازم برای کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX |
خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX |
مشخصات و قیمت کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاغذ خردکن کینگ مدل H4BX رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول