راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برخی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده شرکت ریلمی با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش بگذارند. یکی از این گوشی‌های قدرتمند و سطح بالا، ریلمی ۸ است که در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده به مشخصات فنی مناسب و کاملا قابل قبولی مجهز شده است. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۴ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است. صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیتی که توانایی نمایش ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین ریلمی ۸ را همراهی می‌کنند. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل از نوع عریض و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان‌رده را تشکیل می‌دهند. در بخش فیلمبرداری هم ریلمی چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته است و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K‌ و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 در نظر گرفته شده که توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد. حضور پردازنده میان‌رده هلیو G95 شرکت مدیاتک هم سبب شده تا این گوشی توانایی ارائه عملکرد خوب و قابل قبولی را در اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین و حتی سنگین را هم داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژ ۳۰ وات که توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان ۶۵ دقیقه دارد، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی روبالشی طرح باب اسفنجی و رنگین کمان کد BOB-SMLL-1245

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

تصاویر برای گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ریلمی مدل ۸ RMX3085 دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه مدل گلدار رنگ آبی