راهنمای خرید اینترنتی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO

راهنمای  خرید اینترنتی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳POدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, ظروف پخت و پز, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/ظروف پخت و پز/

 

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال آشپزخانه مدل رنگی بسته سه عددی

“>

نقد و بررسی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO

محصول مورد نظر شما یعنی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO در برند ظروف پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

آشپزی لذت‌بخش ترین کار دنیا است اگر هر چه را که لازم داشته باشیم در دسترسمان باشد، از مواد غذایی برای ترکیب و تهیه‌ی غذا گرفته تا ظروف پخت و پز زیبا و استاندارد. البته این ظروف اصلی ترین ابزار آشپزی را تشکیل می‌دهند. استفاده از یک قابلمه‌ی جذاب و متفاوت بالطبع شما را برای درست کردن یک وعده‌ی  غذایی تحریک می‌کند و به ذهن شما چنین الهام خواهد کرد که بهترین غذاها را در این ظرف خواهید پخت. اگر به دنبال یک ظرف پخت با طراحی متفاوت می‌گردید و علاوه بر کیفیت ظرف، ظاهر آن نیز یک مولفه‌ی تعیین کننده و بسیار مهم است ما به شما ظروف پخت هاردستون را معرفی می‌کنیم. شرکت بازرگانی هاردستون (Hardstone)  درسال ۲۰۰۱ میلادی در دوبخش تجاری که هریک به واسطه مفهوم آسایش و رفاه به دیگری پیوند خورده و آغاز فعالیت نموده است ، با لوازم خانگی کوچک و بزرگ همچون غذاسازها ، آرام پزها ، سرخ کن ها ، خرد کن ها ، آبمیوه گیری ها ، چرخ گوشت ها ، پلوپزها ، گرم و سرد نگهدارنده ها ، جاروبرقی ها ، بهداشتی ها ، آرایشی ها ، اجاق گازها ، یخچال فریزرها ، لباسشویی ها ، ماشین ظرفشویی ها ، مایکروویو ها ، توستر ها  و اتوها در عین ساده و آسان ساختن زندگی در منزل ، زمان را برای شما بیشتر نگه ‌می‌دارد. قابلمه «هاردستون» مدل (۲۲۰۳PO) از جنس سرامیک و با روکش سرامیکی تهیه شده است که کیفیت آن مثال زدنی است. سایز این قابلمه‌ی زیبا ۲۸ است. محصول دارای دو عدد دستگیره از جنس باکالیت با روکش سیلیکونی می‌باشد. این قطری معادل ۲۸ سانتی‌متر دارد، دارای درب بوده که جنس آن از پیرکس نشکن است. ضخامت بدنه‌ی این ظرف پخت ۲.۵ سانتی‌متر بوده و بسیار مقاوم در برابر حرارت است. درب این قابلمه‌ی زیبا طوری طراحی شده که به راحتی روی دسته‌ی قابلمه فیکس می‌شود و شما براحتی درب آن‌را بازو و بسته خواهید کرد. طرح این قابلمه متفاوت و بسیار جذاب است. بطور حتم از سفارش دادن این ظرف پخت خوشحال و از آشپزی در آن نهایت لذت را خواهید برد.

  راهنمای خرید اینترنتی ست کاسه و پیاله ایکیا مدل BLANDA بسته 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO


ویژگی و مشخصات قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO

تصاویر برای قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO

برچسب های لازم برای قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO |
خرید اینترنتی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO |
مشخصات و قیمت قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قابلمه هاردستون مدل ۲۲۰۳PO رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول