راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

  راهنمای خرید اینترنتی فلش مموری وریتی مدل T2222 ظرفیت 32 گیگابایت

“>

نقد و بررسی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

در هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، LG در مراسمی نه‌چندان دل‌چسب، از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه‌نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. LG پرچم‌دار جدیدش را با صفحه‌نمایشی ۵.۵اینچی معرفی کرد. این صفحه‌نمایش رزولوشن ۲.۵K از نوع IPS دارد که LG آن را Quantum True HD می‌نامد. فناوری IPS به کار رفته در این محصول زوایای دید خوبی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین LG برای محافظت از این صفحه‌نمایش از گوریلا گلس ۳ سود برده است. در طراحی این گوشی، خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است؛ طوری‌که به دردست‌گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و همچنین کنترل آن با یک دست کمک بسزایی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های چشمگیر این گوشی، دوربین جدیدی است که LG روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است. این دوربین دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و حسگر ۱۶مگاپیکسلی دارد. همچنین فناوری جدید جذب نور RGB در این دوربین به کار گرفته شده است که باعث می‌شود تصاویر ثبت‌شده نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ‌های اصلی داشته باشند. علاوه‌براین،LG G4 به دوربین سلفی با حسگر ۸مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. سخت‌افزار این گوشی را یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با معماری ۶۴بیتی، سه گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌‌اند. این تراشه با لیتوگرافی ۲۰ نانومتری دارای یک پردازنده‌ی دوهسته‌ای کورتکس A57 و یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای کورتکس A53 است. همچنین برای پردازش‌های گرافیکی، آدرنو ۴۱۸ را در خود جا داده است. این اولین گوشی هوشمندی است که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد. نکته‌ی جذاب در مورد طراحی قاب پشتی این گوشی، ساخت آن در دو نوع پلاستیکی و چرمی است.LG ادعا کرده که چرم استفاده‌شده در این قاب، از نوع طبیعی است و مقاومت بالایی دارد. گوشی G4 با قاب چرمی در شش رنگ و با قاب پلاستیکی در سه رنگ روانه‌ی بازار می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور راین مدل R_Logo0 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J5 2016

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی

تصاویر برای گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی

برچسب های لازم برای گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی |
خرید اینترنتی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت با قاب پشتی چرمی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول