راهنمای خرید اینترنتی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پینگ پنگ, راکت, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/راکت/پینگ پنگ/

 

نقد و بررسی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ در برند پینگ پنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«پینگ پنگ» یا «تنیس روی میز» ورزشی است انفرادی که روی یک میز و به‌وسیله‌ی راکت و توپ انجام می‌شود. شروع تاریخچه‌ی این ورزش به کشور انگلستان برمی‌گردد. در سال ۱۹۰۱ «جی جکس» و پسرش این ورزش را ابداع کردند. در سال ۱۹۲۱ هم «فدراسیون بین‌المللی پینگ پنگ» (ITTF) شکل گرفت. این ورزش به مرور زمان به سایر مناطق اروپا و سپس به آسیا شرقی و ژاپن راه پیدا کرد. در حال حاضر ورزش پینگ پنگ بیش از ۹۰۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد.
تنیس روی میز در ایران از سال ۱۳۱۷ هجری شمسی در شهرهای جنوبی کشور آغاز شد. ابتدا این ورزش در شهرهای آبادان، مسجد سلیمان، و آغاجری به علت حضور افسران انگلیسی و خارجی‌ها رواج پیدا کرد. در سال ۱۳۲۴ هم اولین دوره مسابقات باشگاهی با حضور خارجی‌های مقیم ایران برگزار شد و به مرور زمان این ورزش جای خود را در تمام ایران باز کرد تا اینکه در سال ۱۹۹۲ میلادی ایران اولین حضور خود در بازی‌های المپیک را تجربه کرد.
مجموعه راکت و توپ «دانیک» (Donic) با عنوان (Top Team Level 600) تمامی نیازهای یک پینگ‌پنگ‌باز را تامین خواهد کرد. این محصول دارای یک راکت با دسته‌ی مقعر و سیستم ضدلرزش، کنترلی معادل ۸۰ در بازه صفر تا ۱۰۰ را برای بازیکن به همراه خواهد داشت. روکش اسفنجی ۱/۸ میلی‌متری روی صفحه‌ی ۱۶×۱۵ سانتی‌متری راکت را پوشانده است. صفحه راکت و روکش آن از مهمترین قسمت‌های یک راکت بوده و در این راکت ضخامت صفحه ۱/۴ سانتی‌متر و با روکش دولایه مشبک سرعتی معادل ۸۰ و چرخشی معادل ۷۰ از بازه صفر تا ۱۰۰ در ضربه به توپ خواهد داشت. توپ پینگ پنگ یکی از ارکان اصلی این بازی است که اسم این ورزش نیز از صدای برخورد همین توپ به میز برگرفته شده است. در این مجموعه سه عدد توپ از سری (Avantgarde 3) در بسته‌بندی نیز وجود دارد. حال برای حمل و جابجایی این تجهیزات نیاز به یک کیف مخصوص پینگ پنگ است که دانیک با عرضه کیفی به ابعاد ۲۹×۱۹ سانتی‌متر و وزن ۸۰ گرم این مشکل را نیز حل کرده است. کیف دارای یک محفظه برای قرار دادن راکت و یک جیب جهت جادادن ۳ توپ پینگ پنگ است. همچنین کیف دارای پدهای محافظ در لایه‌ی داخلی جهت حفاظت از راکت و توپ‌های شماست.

  راهنمای خرید اینترنتی کش ورزشی مدل مینی لوپ کد 04

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵


ویژگی و مشخصات مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵

تصاویر برای مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵

برچسب های لازم برای مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ |
خرید اینترنتی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ |
مشخصات و قیمت مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه راکت و توپ و کیف پینگ پنگ دونیک مدل Top Team Level 600 کد ۷۸۸۶۸۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول