راهنمای خرید اینترنتی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46

راهنمای  خرید اینترنتی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, تفنگ, تفنگ و مبارزه, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/تفنگ و مبارزه/تفنگ/

 

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه فانی ساکس مدل نخ پنبه نیم ساق کد 835 بسته 4 عددی

“>

نقد و بررسی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46

محصول مورد نظر شما یعنی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 در برند تفنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

بازی و اسباب آن برای کودکان یکی از مسئله‌هایی است که از دیرباز روانشناسان و مربیان کودک درپی درک آن بوده‌اند. بازی، تمامی ابزار مربوط به آن و سرگرمی‌های کودکانه در ابتدا با دیدی بزرگسالانه مورد بررسی قرار می‌گرفتند. یکی از اسباب‌بازی‌هایی که همچنان دیدی بزرگسالانه به آن می‌شود و کودک را یک بزرگسال کوچک یا یک آدم مینیاتوری در نظر می‌گیرد، «تفنگ» است. تفنگ اسباب‌بازی مورد علاقه بییشتر کودکان بخصوص پسربچه‌ها است. ناگفته نماند که مربیان و روانشناسان باور دارند که اسباب‌بازی‌های خشن مانند تفنگ کودکان را به سوی خشونت و تکرار آن سوق می‌دهد. در صورتی که والدین انتظار دارند اسباب‌بازی وسیله‌ای برای سرگرمی و شادی و ابزاری برای یادگیری و رشد کودک‌شان باشد.
تفنگ‌های اسباب‌بازی انواع مختلفی دارند از ترقه‌ای که صدای زیادی دارند و برای گوش کودکان مضر است تا بادی و آبپاش و موزیکال و الکتریکی که هر کدام معایب خاص خود را دارد. اما شرکت Assault با عرضه تفنگ اسباب‌بازی Submachine Gun کد  AK46نه تنها مضرات تفنگ‌های اسباب‌بازی را به حداقل رسانده بلکه با ایده‌ای نو سعی در پرورش مهارت‌های حرکتی کودک داشته است. این تفنگ دارای بدنه‌ای مشکی رنگ که ماشه، ضامن خشاب و محل خروج تیر (قسمت‌های حساس تفنگ) را به رنگ قرمز طراحی کرده است. تفنگ با کشیدن دسته گلنگدن به عقب آماده شلیک می‌‌شود  AK46 قابلیت پرتاب دو نوع گلوله‌ی فیبری و گلوله ژله‌ای را داراست و با جایگذاری تیر در خشاب، می‌توان هر شئی را هدف تیرهای خود قرار داد. این تفنگ با سازوکار مبتنی بر فنر هیچگونه انفجار، ضربه محکم(لگد) یا صدای شدیدی که به کودک آسیب می‌رساند را تولید نخواهد کرد و با تمرین تیراندازی موجب تقویت مهارت‌های حرکتی کودک، هماهنگی چشم و عضله و تقویت مهارت تصمیم‌گیری آنی او خواهد شد.

  راهنمای خرید اینترنتی لوستر و آباژور کودک مدل تک شاخ مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46


ویژگی و مشخصات مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46

تصاویر برای مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46

برچسب های لازم برای مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 |
خرید اینترنتی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 |
مشخصات و قیمت مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسلسل Assault Submachine Gun کد AK46 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول