راهنمای خرید اینترنتی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط

راهنمای  خرید اینترنتی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسطدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت دهان و دندان, زیبایی و سلامت, لوازم بهداشتی, مسواک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/بهداشت دهان و دندان/مسواک/

 

نقد و بررسی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط

محصول مورد نظر شما یعنی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط در برند مسواک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
نظافت دندان‌ها فقط به مسواک کردن آن‌ها نیست بلکه این عمل باید با دقت بصورت عمیق و به درستی انجام شود؛ برای این منظور نیاز به داشتن مسواک مناسب برای حصول نتیجه‌ی بهتر دارید. مسواک میکرو تیپ (Micro Tip) از برند جی یو ام (G.U.M) با برس معمولی و سر بزرگ از انتخاب‌های مناسب برای تمیز کردن عمیق همه‌ی دندان‌هاست. این مسواک دارای تکنولوژی منحصربفردی در الیاف میانی است که سبب چند شاخه شدن و افزایش حجم نوک تارها در برخورد با بزاق دهان (Micro Bristles) شده که قدرت تمیزکنندگی آن‌را تا ۹ برابر افزایش می‌دهد. همچنین دارای چیدمان گنبدی شکل (Dome Trim) که با اجرای صحیح زاویه ۴۵ درجه برای مسواک زدن به برطرف کردن باکتری‌های بیماری زای موجود در شیار لثه و نقاط بین دندانی کمک کرده و از بیماری‌های لثه پیشگیری می کند. برای نقاط بین دندانی، این مسواک دارای چیدمان الیاف کناری با طراحی منحصر به فرد سینوسی شکل بوده که در از بین بردن حداکثر پلاک میکروبی موثر است. دندان را می‌توان طلای سفید بدن انسان نامید که بر روی سلامت کل اعضای بدن و زیبایی ظاهری افراد بسیار تاثیر گذار است؛ پس مسواک را از دندانهایتان دریغ نکنید. ضمنا این مسواک دارای تاییدیه FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا است. از مزیت‌های دیگر آن دارا بودن قابلیت بازیافت است.

  راهنمای خرید اینترنتی دریچه کانال کولر آبسال نو کد 55x30

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط


ویژگی و مشخصات مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط

تصاویر برای مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط

برچسب های لازم برای مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط |
خرید اینترنتی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط |
مشخصات و قیمت مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مسواک جی یو ام سری Micro Tip مدل Regular با برس متوسط رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول