راهنمای خرید اینترنتی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن

راهنمای  خرید اینترنتی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرندیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, نردبان, نظم دهنده ابزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/نظم دهنده ابزار/نردبان/

 

نقد و بررسی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن

محصول مورد نظر شما یعنی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن در برند نردبان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وقتی قصد انجام کاری در ارتفاع خارج از دسترس خود را داریم، باید از وسایلی مانند صندلی، چهارپایه یا نردبان استفاده کنیم. این موضوع باعث می‌شود تا تسلط بیشتری روی کار داشته باشیم. باید در نظر داشته باشید که وسیله‌‌ای که برای بالا رفتن استفاده می‌شود، باید استحکام کافی و قابلیت تحمل وزن را داشته باشد؛ در غیر این صورت امکان آسیب دیدن شما بسیار زیاد می‌شود. شاید در بین وسایلی که برای کار در ارتفاع ساخته‌شده‌اند، نردبان بهترین وسیله‌ای باشد. نردبان‌ها به دو صورت تاشو یا ایستاده و از جنس‌های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم و فلزهای مختلف ساخته می‌شوند. البته بهتر است وزن نردبان که وابسته به جنس به‌کاررفته در ساخت آن است، چندان زیاد نباشد؛ زیرا حمل و جابجا کردن این وسیله را با مشکل مواجه می‌کند. نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن(۶×۲)از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. این نردبان دارای ۱۲ پله‌ است که پله فوقانی طوری ساخته‌شده تا کاربر بتواند به‌راحتی روی آن بایستد. وزن این نردبان ۶ کیلوگرم است.هم چنین میتوان از این نردبان ۲نفره به طور همزمان استفاده کرد.تحمل وزن این نردبان ۱۲۰کیلوگرم میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی قطره چکان آبیاری مدل 01 بسته 10 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن


ویژگی و مشخصات نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن

تصاویر برای نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن

برچسب های لازم برای نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن |
خرید اینترنتی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن |
مشخصات و قیمت نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نردبان ۱۲ پله راد مدل مدرن رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول