راهنمای خرید اینترنتی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه

راهنمای  خرید اینترنتی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, ست زیورآلات زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/ست زیورآلات زنانه/

 

نقد و بررسی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه

محصول مورد نظر شما یعنی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه در برند ست زیورآلات زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رفتن به یک مهمانی برای خیلی از افراد بسیار پر دردسر است. انتخاب لباس، ست کردن کفش و همینطور زیورآلات کار مشکلی به نظر می‌رسد. اما گاهی با ساده‌تر گرفتن این موضوع به نتیجه‌ی خوبی می‌توان رسد. در مورد زیورآلات گاهی این‌گونه تصور می‌شود که باید زیوری گران قیمت استفاده کرد تا در یک مهمانی شیک به نظر رسید. برند ناردونه نیم ستی را به بازار معرفی کرده که با وجود قیمت مناسبش، از ظاهر زیبایی برخوردار است.
این نیم ست از یک گردنبند و یک جفت گوشواره تشکیل شده است. گردنبند این نیم ست زنجیر حلقه‌ای داشته که بر روی این زنجیر و با فاصله از هم ۶ گوی‌ کوچک به رنگ مشکی قرار گرفته است. در میان این زنجیر و متصل به آن یک پلاک دایره شکل دارد. در وسط آن یک سنگ درشت به رنگ مشکی قرار گرفته که دورتادور آن، نقش برجسته‌ای فلزی با شکلی شبیه برگ کار شده است. گوشواره‌های ست شده با این گردنبند، دارای گوی به رنگ مشکی بوده که به صورت آویز از یک قلاب آویزان است. این قلاب در واقع همان قفل آن به حساب می‌آید.
این نیم ست از جنس برنز است. برنز آلیاژی از مس و قلع است که در صورت دور بودن از عطر شوینده‌ها سیاه نشده و ماندگارتر خواهد بود. طول زنجیر آن ۵۱ سانتی متر بوده و پلاک ان به قطر ۲.۷ سانتی متر است.
این زیور را در یک مهمانی به همراه یک لباس مناسب می‌توان استفاده کرد و از زیبایی خود لذت برد.

  راهنمای خرید اینترنتی ست کلاه و شال گردن بافتنی زنانه مدل o6

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه


ویژگی و مشخصات نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه

تصاویر برای نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه

برچسب های لازم برای نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه |
خرید اینترنتی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه |
مشخصات و قیمت نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست ناردونه مدل خورشید سیاه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول