راهنمای خرید اینترنتی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

راهنمای  خرید اینترنتی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکنر, کالای دیجیتال, ماشین های اداری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ماشین های اداری/اسکنر/

 

محصول مورد نظر شما یعنی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 در برند اسکنر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی جاکلیدی طرح یا صاحب زمان مدل S2100

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید یکی از اسکنرهای تخت شرکت کانن است که کیفیتی ایده‌آل برابر با ۴۸۰۰ dpi را ارائه می‌کند. اسکنرهای تخت در مقایسه با مدل‌های ADF وضوح بیشتری را ارائه کرده ولی در عوض سرعت کمتری دارند و برای اسکن اسناد در تعداد بالا مناسب نیستند. از سوی دیگر عکس‌های قدیمی، اسناد حساس و شکننده و همچنین مواردی که سایز استانداردی ندارند را نمی‌توان در اسکنرهای ADF اسکن کرد زیرا به دلیل حرکت مکانیکی این موارد در دستگاه‌های ADF امکان آسیب دیدن آن‌ها وجود دارد. در این حالت بهترین راه‌حل اسکنرهای تخت هستند که در آن‌ها عکس یا برگه را بر روی بستر شیشه‌ای قرار می‌‌دهید و به‌راحتی آن را اسکن می‌کنید. با تمامی این تفاسیر سرعت اسکن هر برگه در این مدل ‌بالا بوده و یک برگه سایز letter در حدود ۱۱ ثانیه اسکن می‌شود. برای اسکن هم قابلیت‌هایی مانند کاهش خط و خش و آثار گردوخاک، ترمیم خودکار اسناد اسکن شده و موارد دیگر موجود هستند.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220


ویژگی و مشخصات اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

تصاویر برای اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

برچسب های لازم برای اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 |
خرید اینترنتی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 |
مشخصات و قیمت اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات و محافظ لنز دوربین پلاس مدل PLFUL مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A20S
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول