راهنمای خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه مدل g1001

راهنمای  خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه مدل g1001دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه مدل g1001 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات نقره زنانه, ست زیورآلات نقره زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات نقره زنانه/ست زیورآلات نقره زنانه/

 

نقد و بررسی نیم ست نقره زنانه مدل g1001

محصول مورد نظر شما یعنی نیم ست نقره زنانه مدل g1001 در برند ست زیورآلات نقره زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرویس نقره طرح جواهر جدید g1001 متشکل از دستبند، گوشواره و سینه ریز می باشد و از نقره عیار ۹۲۵ ساخته شده است. این سرویس نقره به رنگ نقره ای می باشد و به دلیل کیفیت بالای نقره آن بدون تغییر رنگ است و در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.
در این سرویس نقره از نگین های برلیان اتمی درخشان و سفید رنکی استفاده شده است که بدون ریزش هستند. دستبند این سرویس نقره نیز به طول ۱۸.۵ سانتی است می توان آن را با استفاده از زنجیر انتهایی افزایش سایز داد و تا ۲۳ سانت رساند. گوشواره های این سرویس نقره زیبا نیز دارای قفل امگا است و طول آنها به سه سانتی متر می رسد. سرویس نقره طرح جدید مناسب افرادی است که به زیورآلات حساسیت دارند زیرا در ساخت این سرویس نقره از نیکل و سرب که حساسیت زا هستند استفاده نشده است.
سرویس نقره طرح جواهر جدید g1001 را می توان به عنوان سرویس عروس استفاده کرد و یا به عنوان یک هدیه لوکس زنانه تقدیم مادر، همسر و… کرد. این سرویس نقره با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب (قیمت عمده) میتواند جزو گزینه های خرید سرویس نقره قرار بگیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای زنانه امپریو آرمانی مدل AR7363

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست نقره زنانه مدل g1001


ویژگی و مشخصات نیم ست نقره زنانه مدل g1001

تصاویر برای نیم ست نقره زنانه مدل g1001

برچسب های لازم برای نیم ست نقره زنانه مدل g1001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نیم ست نقره زنانه مدل g1001 |
خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه مدل g1001 |
مشخصات و قیمت نیم ست نقره زنانه مدل g1001 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نیم ست نقره زنانه مدل g1001 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول