راهنمای خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D

راهنمای  خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3Dدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات جانبی موبایل و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/قطعات جانبی موبایل و تبلت/

 

نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D

محصول مورد نظر شما یعنی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D در برند قطعات جانبی موبایل و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
واقعیت مجازی یک فناوری‌ است که در آن محیط مجازی در جلوی چشمان شما قرار می‌گیرد؛ به این‌گونه که بدن انسان با محیط عینک مجازی همگام می‌شود. وقتی هدست واقعیت مجازی را در جلوی چشمان خود قرار می‌دهید، با تغییر حرکت صورت به اطراف، محیط هم تغییر می‌کند و با جهت دید شما همگام می‌شود. این محیط‌ها ممکن است به‌صورت گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی یا فیلم و تصویری ۳۶۰ درجه از محیط‌های مجازی باشند که از قبل ثبت ‌شده‌اند. تصویر ایجادشده در عینک واقعیت مجازی به‌گونه‌ای است که هر وقت سرخود را حرکت می‌دهید، تصویری که می‌بینید هم تغییر می‌کند؛ به صورتی که احساس می‌کنید در آن محیط قرار گرفته‌اید و واقعیت را لمس می‌کنید. با عینک واقعیت مجازی می‌توانید بازی‌هایی با هیجان بالا را تجربه کنید. در این حالت، به‌راحتی این حس را خواهید داشت که خودتان نقش اول آن بازی هستید. یا می‌توانید از دیدن مکان‌های جذاب لذت برده و حس یک سفر خوب را تجربه کنید.
کندو را می‌توان از پیشتازان این عرصه در ایران دانست. بدنه‌ی پلاستیکی و لنزهای شیشه‌ای این هدست از مواد باکیفیتی ساخته ‌شده‌اند. به لطف پدهای نرم و کش‌های لاستیکی پهن، قرارگیری هدست روی صورت حس بد و ناخوشایندی ندارد. سبک است و کاربر را خسته نمی کند. محفظه‌ی هدست برای نگهداری و کار با گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش ۳.۵ تا ۵.۷ اینچی مناسب است. لنزها قابلیت چرخش و تنظیم محل قرارگیری را دارند تا بتوانند تصویری باکیفیت ایجاد کنند. برای مشاهده‌ی فیلم‌های سه‌بعدی و معمولی، نیازی نیست که گوشی موبایل سنسور ژیروسکوپ داشته باشد؛ اما گوشی‌هایی که این سنسور را ندارند نمی‌توانند ویدیو و بازی‌های فراگیر ۳۶۰ درجه را پشتیبانی کنند. به همراه این هدست اقلامی چون دستمالی برای نظافت لنز و کارت حافظه‌ی ۸ گیگابایتی (شامل منتخبی از بازی، تصاویر و ویدیوهای واقعیت مجازی) وجود دارد. لانچر کندو VR هم به‌صورت رایگان موجود است. این لانچر ضمن طبقه‌بندی و دسترسی آسان محتوای واقعیت مجازی، امکان اجرای درون برنامه‌ای فیلم عکس و بازی موردنظر را صرفا با حرکت سر فراهم می‌کند. دیگر نیازی به باز کردن در هدست و لمس گوشی نیست. کاربر به‌سادگی می‌تواند با چرخش سر انواع عکس و ویدیوهای ۳۶۰ درجه و سه‌بعدی، بازی‌ها و نرم‌افزارهای واقعیت مجازی را در محیط سه‌بعدی و ۳۶۰درجه انتخاب و اجرا کند. امکان به‌روز رسانی محتوا و نسخه‌های لانچر به‌سادگی از درون برنامه مهیا شده است. لانچر واقعیت مجازی کندو VR جزو اولین لانچرهای واقعیت مجازی در نوع خود و اولین برنامه‌ی فارسی‌زبان در این حوزه به‌حساب می‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش نانو مات پلاس مدل MNPP-03 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy NOTE 9 بسته سه عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D


ویژگی و مشخصات هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D

تصاویر برای هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D

برچسب های لازم برای هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D |
خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D |
مشخصات و قیمت هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدست واقعیت مجازی CanDo VR 3D رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول