راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

راهنمای  خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

محصول مورد نظر شما یعنی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر به دنبال هدفون بی‌سیم جمع‌و‌جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل برخلاف ایرپاد به‌صورت کامل در گوشتان قرار می‌گیرد و به همراه یک عدد کیس چرم محافظ زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری بهینه ارائه می‌شود. این محصول دارای محفظه با ابعاد استانداردی است و به‌آسانی در جیب و کیفتان جای می‌گیرد. محفظه شارژ مجهز به باتری قدرتمند ۱۲۰۰mAh است که تا ساعت ها می‌توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه دارای نشانگر LED زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی هاست. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه ۵.۰ تعبیه‌شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا ۴ ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می‌دهد. در صورت استفاده از محفظه شارژ این میزان تا ۱۲ ساعت افزایش می‌یابد. زمان مکالمه ۴ الی ۵ ساعت و زمان شارژ محفظه ۱.۵ ساعت است.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار اسلش مردانه مدل soratak

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5


ویژگی و مشخصات هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

تصاویر برای هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

برچسب های لازم برای هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 |
خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 |
مشخصات و قیمت هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول