راهنمای خرید اینترنتی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰

راهنمای  خرید اینترنتی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین، هواپیما و قطار, هواپیما و هلیکوپتر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/هواپیما و هلیکوپتر/

 

نقد و بررسی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰

محصول مورد نظر شما یعنی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ در برند هواپیما و هلیکوپتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از محصولات بینظیر برند سیما هلیکوپتر کنترلی سیما مدل Syma S5H است. این مدل یکی از جدیدترین و محبوب ترین محصولات این برند معتبر در شاخه هلیکوپترهای کنترلی می باشد. هلیکوپتر کنترلی S5H دستگاهی هوشمند با امکانات بینظیر و قدرت پرواز و مانور بسیار عالی می باشد.S5H با داشتن ظاهری زیبا و حرفه ای کاملا نظر شما را جلب میکند. این محصول برخلاف بعضی از هلیکوپترهای کنترلی بازار که ظاهری سطح پایین با جنس پلاستیک ارزان قیمت دارند، با داشتن ظاهر شیک و بدنه از جنس ABS ، شما را راضی می کند. ابعاد این محصول ۲۳x4x10.5 سانتی متر می باشد.هلیکوپتر کنترلی سایما مدل Syma S5H داراسی یک ریموت کنترل دوبانده خوش دست با فرکانس فرستنده ۲.۴ گیگا هرتز می باشد. این ریموت کنترل با ۴ عدد باتری قلمی AA ( ولت ۱.۵ ) تغذیه می شود. همچنین برد این ریموت کنترل هلیکوپتر کنترلی S5H به ۲۰ متر می رسد.یکی دیگر از ویژگیهای جالب توجه هلی کوپتر S5H سایما قابلیت بازگشت به خانه بصورت خودکار است. به این ترتیب که در هنگام کم شدن شارژ باتری پرنده و چشمک زدن چراغ مربوط به آن با فشرن و نگه داشتن دکمه مربوط به بازگشت خودکار به مدت ۳ ثانیه، این قابلیت فعال شده و هلیکوپتر ظرف مدت کوتاهی به صورت اتوماتیک به محل تیکاف باز میگردد.کاربرانی که تجربه پرواز با هلی کوپتر کنترلی را دارند، میدانند که سخت ترین قسمت پرواز تیکاف یا همان بلند شدن هلی کوپتر از زمین و شروع پرواز است. هلیکوپتر کنترلی سایما مدل Syma S5H با دارا بودن قابلیت تیکاف خودکار، پرواز و کنترل این دستگاه را به مراتب راحت تر و دلپذیر تر کرده است. همچنین برای کودکانی که طبیعتا مهارت کنترلی پایین تری دارند، کار با این هلیکوپتر کنترلی به مراتب ساده تر شده است.شما می توانید با فشردن یکبار دکمه مربوط به تنظیم سرعت و شنیدن دو بار صدای بوق به حالت پروازی پیشرفته با سرعت بالا دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با فشردن مجدد این دکمه و شنیدن صدای تک بوق، سرعت دستگاه را به حالت اول درآورده و با سرعت پایین تر و در حالت مبتدی به پرواز خود ادامه دهید.Syma S5H از یک ژیروسکوپ هوشمند ۶ محوره برای حفظ تعادل و پایداری استفاده میکند. این ژیروسکوپ وظیفه هدایت و اندازه گیری سرعت زاویه ای و همچنین تنظیم مداوم حرکات هلیکوپتر در حین پرواز را به عهده دارد.پرواز لذت بخشی داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی فیجت ضد استرس مدل پاپ ایت توپ فوتبال

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰


ویژگی و مشخصات هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰

تصاویر برای هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰

برچسب های لازم برای هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ |
خرید اینترنتی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ |
مشخصات و قیمت هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هلیکوپتر بازی سیما مدل S5H کد ۷۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول