راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰

راهنمای  خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰

محصول مورد نظر شما یعنی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت‌های تولید کننده‌ی لوازم جانبی الکترونیکی از سال‌ها پیش هندزفری‌های بلوتوث برای اتصال بی‌سیم به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را طراحی و تولید کرده‌اند. اما نمونه‌های اندکی از آن‌ها، از قابلیت اتصال به دو دستگاه به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کنند. این هندزفری توسط شرکت Mipow تولید شده که قابلیت همگام‌سازی بی‌سیم به‌طور همزمان از دو گوشی یا تبلت برای آن فراهم شده است. هندزفری بلوتوث VoxTube با اکثر گوشی‌های هوشمند‌ و تبلت‌هایی که از تکنولوژی بلوتوث بهره می‌برند، سازگار است. از هندزفری Voxtube 100 تا مسافت ۱۰ متری گوشی یا تبلت‌ خود می‌توانید استفاده کنید. وزن کم و ابعاد کوچک، این هندزفری را به محصولی ایده‌آل برای تماس‌ها و پخش موسیقی تبدیل کرده است.
وزن این دستگاه ۶ گرم و ضخامت آن ۶ میلی‌متر است. شرکت سازنده این محصول را با طول ۶۱.۳ میلی‌متر و عرض ۱۴ میلی‌متر تولید و در بازار عرضه کرده است. در این هندزفری از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره گرفته شده که برای شارژ کامل آن با یک شارژر DC تنها ۲ ساعت زمان لازم است. شما با یک‌بار شارژ کامل این هندزفری قادر هستید تا ۴ ساعت مکالمه کرده یا به موسیقی دلخواه‌تان گوش دهید. باتری هندزفری Voxtube 100 در حالت آماده به کار (Standby) تا ۴ روز شارژ را ذخیره کرده و قابل استفاده است. شرکت سازنده در طراحی این دستگاه از یک چراغ LED برای نمایش وضعیت آن بهره گرفته است. در کنار بدنه‌ی این دستگاه یک کلید برای روشن و خاموش کردن هندزفری تعبیه شده است. در این محصول قابلیت پاسخ‌گویی یا رد تماس‌های ورودی، کنترل صدا و موزیک، پخش موسیقی، راهنمای صوتی و کارهایی از این قبیل فراهم شده است. از دیگر ویژگی‌های آن باید به کاهش نویز و CVC برای افزایش کیفیت صدا، پشتیبانی از نرم‌افزار مشاهده‌ی میزان شارژ باتری برای آیفون و یک کابل micro USB اشاره کرد. شرکت سازنده در بسته‌بندی این دستگاه سه سایز متفاوت ژلاتینی سری گوشی در دو رنگ مشکی و بی‌رنگ قرار داده تا براساس نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی پاک کن مدل فانتزی طرح کلاه و صندلی مجموعه 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰


ویژگی و مشخصات هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰

تصاویر برای هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰

برچسب های لازم برای هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ |
خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ |
مشخصات و قیمت هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث مایپو مدل ووکس تیوب ۱۰۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول