راهنمای خرید اینترنتی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده

راهنمای  خرید اینترنتی پارچه لباس مطهری مدل سلکا سادهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پارچه, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/پارچه/

 

نقد و بررسی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده

محصول مورد نظر شما یعنی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده در برند پارچه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پارچه فاستونی یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌های دنیاست. این نوع پارچه نسبت به سایر منسوجات قدیمی‌تر است و کاربردهای بسیاری نیز دارد. پارچه های فاستونی برای دوخت کت و شلوار بسیار مناسب هستند. کت و شلوار لباسی بین مللی است . اکثر آقایان در سال حداقل یکبار قصد خرید کت شلوار فاستونی یا یک قواره پارچه جهت دوخت حداقل یک شلوار را پیدا می‌کنند. البته نباید خرید خانم‌ها در زمینه خرید فاستونی، برای دوخت مانتو و کت و دامن نادیده گرفت لذا می توان از آن بعنوان هدیه ای ارزشمند به عزیزان و نزدیکان استفاده کرد.
پارچه فاستونی مطهری با بیش از سی سال فعالیت درخشان در حوزه نساجی یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین برند پارچه لباس های رسمی مردانه و زنانه در ایران است. این مجموعه با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند و سهم بزرگی در بازار داخلی و صادرات در بخش نساجی کشور دارد.
پارچه های فاستونی بسیار متنوع هستند به طوریکه اگر بخواهیم خیلی کوتاه بیان کنیم، پارچه فاستونی تا سال‌ها قبل تنها پارچه‌هایی بودند که در بافت آن تنها پشم به کار رفته بود، و هر چقدر درصد پشم به کار رفته در پارچه بالا می‌رفت، مرغوبیت و کیفیت پارچه بهتر بود. اما چند سالی است که شاهد تولید پارچه‌های فاستونی با الیاف مصنوعی هستیم که پشم ندارند و از ویسکوز یا همان پنبه مصنوعی برای مرغوبیت آن استفاده می‌گردد.
پارچه فاستونی پشمی بافتی لطیف و سنگین دارد. راحت چروک می‌شود و به دلیل مرغوبیت، بیشتر مناسب مراسم رسمی و مجالس و مهمانی ها است . با همه این خصوصیات، پارچه‌هایی که مقدار الیاف مصنوعی کمتری دارند، برای طبیعت بدن انسان مناسب‌تر هستند. به علت پشم به کار رفته در این نوع پارچه ها قیمت بالاتری به نسبت انواع دیگر پارچه فاستونی دارند.
راهنمای متراژ :
شلوار برای افراد قد متوسط ۱.۲۰ متر – شلوار برای افراد قد بلند ۱.۳۰ متر – کت تک و مانتو ۲ متر

  راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی طرح لیونل مسی کد pm16

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده


ویژگی و مشخصات پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده

تصاویر برای پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده

برچسب های لازم برای پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده |
خرید اینترنتی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده |
مشخصات و قیمت پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پارچه لباس مطهری مدل سلکا ساده رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول