راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000

راهنمای  خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پایه نگهدارنده گوشی و تبلت/

 

نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000

محصول مورد نظر شما یعنی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 در برند پایه نگهدارنده گوشی و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در این محصول می توان با تغییر زاویه ۲۷۰ درجه ای گردن پایه و همچنین قابلیت تلسکوپی آن با بازشوی ۵ سانتی متری و نهایتا قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای نگهدارنده، موقعیت قرارگیری دلخواه خود را تنظیم نمایید و از استفاده آن لذت ببرید. از دیگر ویژگی جالب این پایه نگهدارنده، قابلیت تنظیم بازوی زیرین نگهدارنده می باشد که این امکان را فراهم می کند تا تمام پورت های دستگاه شامل درگاه شارژ یا فیش استریو در دسترس باشند. این پایه دارای بخش ژله ای چسبانی می باشد که به کمک مکانیزم قفل امنیتی خود قدرت چسبندگی فوق العاده ای را به سطوح مختلف از خود نشان می دهد. به این ترتیب نه تنها شیشه اتومبیل و یا میز کاری، بلکه داشبورد اتومبیل هم می تواند محل مناسبی برای نصب پایه باشد. بازوهای نگهدارنده این پایه می تواند دیوایس های از عرض ۵.۳ سانتی متر تا ۸.۷ سانتی متر را بخوبی در خود جای دهد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که با فشردن دو جک نگهدارنده به سمت داخل بازوها تا حداکثر میزان خود باز می شوند، با قرار دادن گوشی درون جایگاه و کمی فشار آن، دکمه دایره ای شکل تعبیه شده بر روی نگهدارنده که در واقع نقش ضامن را دارد، عمل می کند و دو بازو برای محکم نگاه داشتن گوشی رها می شوند. برای آزاد کردن گوشی نیز کافیست مجددا جک ها فشرده شوند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح هاوایی کد 533 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X3 به همراه پاپ سوکت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000


ویژگی و مشخصات پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000

تصاویر برای پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000

برچسب های لازم برای پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 |
خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 |
مشخصات و قیمت پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل QWM3000 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول