راهنمای خرید اینترنتی پرچم هزاردستان مدل par20

راهنمای  خرید اینترنتی پرچم هزاردستان مدل par20دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پرچم هزاردستان مدل par20 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پرچم, دست بافته‌ ها، رودوزی و محصولات پارچه ای و چرمی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/دست بافته‌ ها، رودوزی و محصولات پارچه ای و چرمی/پرچم/

 

نقد و بررسی پرچم هزاردستان مدل par20

محصول مورد نظر شما یعنی پرچم هزاردستان مدل par20 در برند پرچم می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پرچم ایران پرچمی سه‌رنگ است که دارای سه نوار هم‌اندازهٔ افقی سبز و سفید و سرخ می‌باشد. نشان جمهوری اسلامی ایران به رنگ سرخ در میانهٔ نوار سفید قرار دارد. همچنین ۲۲ «الله اکبر» به رنگ سفید و به نشانهٔ پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن در حاشیهٔ پایین رنگ سبز و حاشیهٔ بالای رنگ سرخ جای گرفته اند. نشان جمهوری اسلامی بیان‌گر واژهٔ «الله» و شعار اسلامی «لا اله الا الله» است. برای این پرچم جا دوخت برای رد کردن دسته یا چوب در نظر گرفته شده . از این مدل پرچم به دلیل داشتن سایز استاندارد و مناسبی که دارد ، میتوان از آن در مراسمات ، مناسبتها ، ورزشگاه ها و برای آویزان کردن سر درب ها و ….استفاده نمود . کالای اصل دارای لوگوی هزاردستان میباشد .

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر زبان پاپکو مدل 9270 کد DR198

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پرچم هزاردستان مدل par20


ویژگی و مشخصات پرچم هزاردستان مدل par20

تصاویر برای پرچم هزاردستان مدل par20

برچسب های لازم برای پرچم هزاردستان مدل par20

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پرچم هزاردستان مدل par20 |
خرید اینترنتی پرچم هزاردستان مدل par20 |
مشخصات و قیمت پرچم هزاردستان مدل par20 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پرچم هزاردستان مدل par20 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول