راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH

راهنمای  خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCHدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ژاکت و پلیور مردانه, لباس مردانه, مد و پوشاک, مردانه | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

مد و پوشاک/مردانه/لباس مردانه/ژاکت و پلیور مردانه/

 

نقد و بررسی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH

محصول مورد نظر شما یعنی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH در برند ژاکت و پلیور مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند ال آر سی از معتبرترین برندهای تولید لباس مردانه داخلی است که با استفاده از مواد اولیه درجه یک در محصولاتش و طراحی‌های زیبا توانسته در رقابت با برندهای داخلی و خارجی به موفقیت چشمگیری دست یابد. ال آر سی از سال ۱۳۵۶ کار خود را در قالب تولید و پخش پوشاک مردانه آغاز کرد. پلیور های یقه گرد مردانه، جزو پوشاکی است که در فصول سرد و نسبتا سرد سال کاربرد دارد. پلیور مردانه آستین بلند یقه گرد ال آر سی، به دلیل داشتن طرح ساده، برای سنین مختلف مناسب بوده و با انواع لباس‌ها قابل ست شدن است. این مدل بافت مردانه با استایل فیت، جنس نرم و لطیفی دارد و به دلیل داشتن بافتی متعادل برای فصول سرد و نسبتا سردسال قابل استفاده است. استایل جذب و جوان پسند در کنار دقت در سادگی دوخت و برش باعث شده شما به عنوان یک جنتلمن به‌صورت روزمره یا در مجالس رسمی و قرارهای کاری خود آن را بپوشید و از وقار پوشش خود لذت ببرید.پلیور یقه گرد ال آر سی به راحتی همراه با پالتو یا کت و شلوار و حتی به تنهایی پوشش شما را به بهترین وجه تکمیل میکند.. پلیور مردانه یقه گرد ال آر سی از محصولات جدید این برند است که از طراحی مد روز بهره می‌برد. این کالا از الیاف باکیفیت نخ‌پنبه و اکریل تولید شده که سبب تن‌خور مناسب و زیبای این بافت مردانه شده است. شما می‌توانید با خرید این کالا، آن را با انواع شلوار جین و کتان مردانه ست کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب مردانه مدل MF 01

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH


ویژگی و مشخصات پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH

طرح پارچه
ساده
قد آستین
بلند
یقه
گرد
فرم
معمولی
کشور مبدا برند
ایران
کشور تولید کننده
ایران
جزئیات
یقه، سرآستین و پایین لباس کشبافت است.
توضیحات جنس
۵۰% نخ پنبه، ۵۰% اکریلیک
نگهداری
شستشو صرفا با دست
کد کالا
GR8916SCH

تصاویر برای پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH

برچسب های لازم برای پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH |
خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH |
مشخصات و قیمت پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه ال آر سی مدل GR8916SCH رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول