راهنمای خرید اینترنتی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

سبزی خشک و پودر جوانه, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/سبزی خشک و پودر جوانه/

 

نقد و بررسی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم در برند سبزی خشک و پودر جوانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اسپیرولینا یک مکمل کاملا ارگانیک و طبیعی است که دارای میزان شگفت انگیزی از مواد مغذی مورد نیاز بدن مانند ویتامین‌های گروه B، بتا کاروتن، ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی همچون آهن، مس، روی، منگنز و فیبر خوراکی می‌باشد. اسپیرولینا همچنین دارای آنتی اکسیدانی بسیار قوی بوده که از آن به عنوان بمب آنتی اکسیدان یاد می‌شود. بیش از ۷۰% بافت این جلبک از پروتئین با کیفیت بالا تشکیل شده که دارای تمامی اسید آمینه‌های ضروری مورد نیاز بدن ماست و به دلیل نداشتن دیواره سلولی برخلاف سایر پروتئین‌های گیاهی، به سرعت جذب بدن می‌شود. تمام این مواد به بهبود شرایط گوارشی شما کمک کرده و با از بین بردن سموم بدن باعث شادابی و طراوت شما می‌گردند. همچنین اسپیرولینا با مکانیسم‌هایی موجب کاهش اشتها در افراد دارای اضافه وزن می‌شود و سوخت ساز بدن را افزایش می‌دهد که این خبر فوق‌العاده‌ای برای افراد دارای اضافه وزن است.
تیم تحقیقاتی شرکت برکه سبز ماد آسیا کار تحقیقاتی خود را از سال ۱۳۹۱ در زمینه تولید،پرورش انواع میکروآلگ اسپیرولینا آغاز کرد. از ابتدای سال ۱۳۹۵ کار طراحی و ساخت دستگاه ها،بناها و تاسیسات را بدست متخصصان بومی ایران عزیزمان شروع نمود و موفق به کسب دانش فنی و تولید میکروآلگ های اسپیرولینا گردید.شرکت برکه سبز ماد آسیا با شماره ثبت ۱۶۱۱ در سال ۱۳۹۵ به جمع شرکت هایی دانش بنیان پیوست و همچنین به عنوان اولین شرکت در استان مرکزی موفق به دریافت گواهینامه “High Tech” از مرکز توسعه فناوری و صنایع پیشرفته گردید.
این پودر بسیار خوش طعم بوده و طعم و بوی جلبک را نمی دهد و حاوی شیرین کننده طبیعی و بدون کالری (بدون عوارض) می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل BFL-GTA مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم

تصاویر برای پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم

برچسب های لازم برای پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم |
خرید اینترنتی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پودر جلبک خوراکی اسپیرولینا با طعم بلوبری آلگوتب – ۲۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول