راهنمای خرید اینترنتی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

چراغ دوچرخه, دوچرخه و لوازم جانبی, لوازم جانبی دوچرخه, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/دوچرخه و لوازم جانبی/لوازم جانبی دوچرخه/چراغ دوچرخه/

 

نقد و بررسی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 در برند چراغ دوچرخه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تلفن همراه از جمله وسایل پُر کاربرد است ولی استفاده از آن در هنگام دوچرخه‌سواری و یا رانندگی سبب بروز حوادث رانندگی خواهد شد. از سوی دیگر ممکن است که در هنگام رانندگی و یا دوچرخه‌سواری ناگزیر باشید که از تلفن همراه خود به عنوان مثال از برنامه مکان‌یابی GPS استفاده کنید و یا تماسی ضروری داشته باشید. بنابراین باید راهی برای کاهش خطرات استفاده از تلفن همراه در حین دوچرخه‌سواری بیابیم. از نگهدارنده گوشی موبایل قابل نصب بر روی دسته دوچرخه استفاده می‌کنیم. برخی از انواع نگهدارنده‌ها قابلیت شارژ تلفن همراه را نیز دارند. نگهدارنده تلفن همراه حتی الامکان باید سبک بوده و حرکت دست بر روی دسته‌های دوچرخه را مختل نکند. به علاوه باید استحکام کافی داشته باشد تا تلفن همراه گران قیمت شما در موقع حرکت از روی دوچرخه پرتاب نشود.
این چراغ دوچرخه دارای پایه نگهدانده (هولدر) گوشی با بدنه بسیار محکم و بادوام است. وجود باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر باعث شده که یک پاوربانک کوچک دوچرخه با قابلیت نگهداری شارژ بین ۵ تا ۱۰ ساعته داشته باشیم. مدت زمان شارژ کامل این هولدر کوشی موبایل برای دوچرخه بین ۲.۵ تا ۵ ساعت است.
چراغ قوه شارژی دوچرخه درای ۵۵۰ لومن است که قابلیت تنظیم تا ۳۰ درجه دارد. امکان تنظیم نور در سه حالت مختلف:نور ضعیف،نور کم،نور زیاد و حالت فلشر نیز وجود دارد.
هولدر این وسیله چندکاره دوچرخه، گوشی های در اندازه های بین ۵۵mm الی ۸۰mm را ساپورت می کند. وجود دکمه بوق یا آژیر از دیگر مزایای این چراغ است که صدای بلند آن دیگران را به خوبی از وجود ما آگاه می کند.

  راهنمای خرید اینترنتی دستکش بوکس تاپ کینگ مدل Warrior

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909


ویژگی و مشخصات چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

تصاویر برای چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

برچسب های لازم برای چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 |
خرید اینترنتی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 |
مشخصات و قیمت چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ جلو دوچرخه مدل BF-909 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول