راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B

راهنمای  خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2Bدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, چراغ قوه, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/چراغ قوه/

 

نقد و بررسی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B

محصول مورد نظر شما یعنی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B در برند چراغ قوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی از وسائل لازم در هر خانه و یا در مسافرت و یا یک پیکنیک آخر هفته چراغ‌قوه است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در مکانی تاریک قرار گرفته و نیاز خود به چراغ‌قوه را احساس کرده باشید. چراغ‌قوه وسیله‌ای پرکاربرد است که از یک لامپ رشته‌ای یا LED که در یک صفحه بازتابنده نور قرار دارد و یک فریم از جنس پلاستیک یا فلز، ساخته می‌شود. این وسیله کار روشنایی و تأمین نور مورد نیاز چشم انسان برای دید در محیط‌های تاریک را انجام می‌دهد. انرژی مورد نیاز یک چراغ‌قوه برای روشنایی توسط یک باتری یک‌بار مصرف یا قابل شارژ تأمین می‌شود. امروزه چراغ‌قوه‌ها با توجه به کارایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در خانه‌ها معمولاً از چراغ‌قوه‌های دستی استفاده می‌شود. معدن‌کاران از چراغ‌های «هدلامپ» که روی پیشانی بسته می‌شود استفاده می‌کنند، چراکه به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از دست، از نور چراغ بهره ببرند. کشاورزان از چراغ‌های فانوسی برای کار خود استفاده می‌کنند. گردشگران و طرفداران کمپینگ هم با توجه به نوع سفر خود از چراغ مخصوص استفاده می‌کنند و بسیاری فعالیت‌های دیگر که چراغ‌قوه‌ها در آن‌ها به‌کار برده می‌شوند.
یکی از تولید کنند گان چراغ‌قوه شرکت آمریکایی (Energizer) «انرجایزر» است. این شرکت در سال ۱۸۹۶ راه‌اندازی شد و هم‌اکنون مالک چندین برند شناخته شده، مانند پلی‌تکس، اوردی، ویلکینسون اسوورد، شیک، هاوائین تروپیک و پرسونا می‌باشد. انرجایزر در زمینه تولید و عرضه انواع باتری و محصولات بهداشتی شخصی فعالیت می‌کند، که چراغ‌قوه (Magnet Light ENHFM2B) یکی از آن‌هاست. این چراغ نوعی چراغ‌قوه دستی و خانگی با اندازه‌ ۸ سانتی‌متر و بسیار سبک است. این چراغ‌قوه دارای نور سفید مهتابی و بسیار شفاف بوده که توسط یک عدد لامپ LED ایجاد می‌شود و انرژی مورد نیاز آن توسط دو عدد باتری داخلی از نوع (CR2032 Lithium) تأمین می‌شود. میزان روشنایی این چراغ ۲۵ لومن با برد ۵ متر به مدت ۱۴ ساعت است. از دیگرمزیت‌های این چراغ‌قوه می‌توان به بدنه بدنه پلاستیکی و آهنربایی و مقاومت در برابر آب اشاره کرد. شما از این چراغ قوه می‌توانید برای مطالعه، پیاده روی در شب، بازدید موتور خودرو استفاده کنید. در کل یک چراغ‌قوه هندزفری است.

  راهنمای خرید اینترنتی تاس بازی ویز دایس مدل Pearl بسته 7 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B


ویژگی و مشخصات چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B

تصاویر برای چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B

برچسب های لازم برای چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B |
خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B |
مشخصات و قیمت چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه انرجایزر مدل مگنت لایت کد ENHFM2B رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول