راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G

راهنمای  خرید اینترنتی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5Gدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G

محصول مورد نظر شما یعنی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بعد از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شده به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، طراحی و ساخته شده است. کیف، کاور و بامپر انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی‌هاست. منظور از کاور ها، محافظی است که قسمت پشت‌گوشی را پوشش می‌دهد و لبه‌های جانبی را در بر می‌گیرد. این قاب محافظ با ظاهری ساده و شفاف اصالت را به گوشی هدیه می کند. نمای پشت بی رنگ این قاب می تواند به گوشی، سبکی کلاسیک بدهد و زیبایی آن را حفظ کند.کاورهای کانواس سری COCONUT SERIES از جمله قاب هایی با ضربه پذیری و مقاوت بالا در برابر ضربه و خط و خش می باشند .از ظاهر خاص کلاسیک و ساده این قاب‌ها که بگذریم باید گفت با طراحی استاندارد این محافظ گوشی، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎های گوشی باز و دارای برش هایی دقیق است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت همچنین با داشتن حجم و وزن کم، باعث افزایش سایز و وزن گوشی نمی شود .این کاور برای افرادی که ظاهر ساده را به قاب‌های محافظ پر زرق و برق ترجیح می‌دهند بسیار مناسب است .کاورهای سری COCO SERIES همانطور که از نامش پیداست مانند نارگیل دارای بدنه خارجی مستحکم و داخلی نرم و شفاف و بی رنگ ولی در عین حال باریک و سبک می باشد. در ساخت آن‌ها از مرغوبترین جنس TPU استفاده شده است که قابلیت جذب ضربه را دارند و ضد خوردگی و لغزش هستند. دکمه‌های گوشی کاملا توسط کاور، پوشیده و محافظت می‌شوند که این سبب افزایش عمر و کارکرد آن‌ها می‌شود.این محصول با دارا بودن دانه های بسیار ریز و برجسته درون خود مانع ایجاد لکه و حباب، میان گوشی و قاب می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کی-دوو مدل Noble Collection مناسب برای گوشی موبایل اپل IPhone 12 Pro max

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G


ویژگی و مشخصات کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G

تصاویر برای کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G

برچسب های لازم برای کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G |
خرید اینترنتی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G |
مشخصات و قیمت کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A13 5G رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول