راهنمای خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاجدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون/

 

نقد و بررسی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج در برند کتاب درسی، کمک‌درسی و آزمون می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات بین‌المللی گاج، به خاطر پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش خط به خط آن، یکی از بهترین و کامل‌ترین سری کتاب‌هاست. این اثر با توجه به فصل‌بندی کتاب درسی به ۵ فصل اصلی با عناوین جبر و معادله، تابع، توابع نمایی و لگاریتمی، مثلثات و حد و پیوستگی تقسیم شده است. این کتاب توسط ابوالقاسم شعبانی در ۵۶۸ صفحه گردآوری شده و توانسته‌ عنوان کامل‌ترین کتاب حسابان یازدهم را به خود اختصاص دهد. مولف در این کتاب به شرح مباحث حسابان یازدهم پرداخته‌ و به قدری تمامی مطالب را به طور کامل بیان کرده‌ و حتی ریز‌ترین جزئیات را موشکافی نموده‌ که گویی دانش‌آموز دبیر را در کنار خود دارد. پس از فراگرفتن مباحث درسی، دانش‌آموز به‌وسیله‌ی بانک تست ارائه شده در این کتاب می‌تواند دانسته‌های خود را بسنجد و با نحوه‌ی طراحی تست از این مباحث آشنا شود. در این قسمت انواع مختلف تست اعم از سراسری، تألیفی و… جهت پوشش کامل نکات بیان شده است. در بخش پایانی کتاب نیز به خاطر اهمیت امتحانات دی و خرداد و تأثیر آن در کنکور سراسری، نمونه سؤالات امتحانی حسابان یازدهم گنجانده شده است. شایان ذکر است که برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ذکر شده تا ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نماند. این کتاب موارد آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی در ۲۱ قسمت، ارائه‌ی نکات STP ویژه‌ی دانش‌آموزان برتر، ارائه‌ی ۴۵۹ مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی، ارائه‌ی ۱۳۷۰ پرسش‌ چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی، ارائه‌ی پرسش‌های چهار‌گزینه‌ای کنکور‌های سراسری داخل و خارج کشور، مشخص نمودن تست‌های واجب و دشوار و ارائه‌ی ۴۶۲ پرسش امتحانی چند قسمتی طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ تشریحی را دربرمی‌گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح آن شرلی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22-4G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج


ویژگی و مشخصات کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

تصاویر برای کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

برچسب های لازم برای کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج |
خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج |
مشخصات و قیمت کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب حسابان یازدهم ریاضی سری سیر تا پیاز اثر ابوالقاسم شعبانی انتشارات بین المللی گاج رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی