راهنمای خرید اینترنتی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

راهنمای  خرید اینترنتی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب, کتاب فلسفه و روانشناسی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب/کتاب فلسفه و روانشناسی/

 

نقد و بررسی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

محصول مورد نظر شما یعنی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا در برند کتاب فلسفه و روانشناسی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جیمز کلیر یکی از بهترین نویسندگان و سخنرانان حوزه بهبود فردی است که تلاش دارد مخاطبان خود را به سمت بهبود مستمر هدایت کند. کتاب عادت های اتمی یا «Atomic Habits» یکی از آثار فوق‌العاده او است که دو هدف اصلی دارد و به بررسی آن‌ها می‌پردازد. اول اینکه عادت‌های خوب را در خود ایجاد کنیم و دوم اینکه عادت‌‎های بد را در خود کم‌رنگ کنیم و در نهایت آن‌ها را به صورت کامل از وجود خود ریشه‌کن کنیم. این کتاب در واقع سبکی مشابه با کتاب «اثر مرکب» به قلم دارن هاردی دارد و می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عادت‌های موجود در زندگی شما بگذارد.
عادت‌های اتمی، عادت‌های ریز و کوچکی هستند که به اتم تشبیه شده‌اند. این عادات مانند اتم کوچک هستند اما توانایی قدرتمند بودن را دارند. این عادت‌ها زمانی قدرتمندتر می‌شوند که به صورت مکرر تکرار شوند. شما اگر بتوانید روز به روز در خودتان عادت‌های خوب را در خودتان تقویت کنید بعد از مدتی نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد و در مقابل بر عکس این حالت نیز ممکن است اتفاق بیفتد. به عنوان مثال شما اگر یک کتاب درسی را هر روز بخوانید دیگر نزدیک امتحان استرس و نگرانی نخواهید داشت و همچنین اگر زیاد از نوشابه مصرف کنید به مرور این برای شما تبدیل به یک عادت روزانه خواهد شد

  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی اس وای مدل زامبی کد 2 مجموعه دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا


ویژگی و مشخصات کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

تصاویر برای کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

برچسب های لازم برای کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا |
خرید اینترنتی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا |
مشخصات و قیمت کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلییر نشر السانا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول